نویسنده: فرشید معتمد
// سه شنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۳۰

تماشا کنید: معرفی کیس گیمینگ تغییر شکل دهنده از ایسوس در کامپیوتکس ٢٠١٥

شرکت ایسوس دسته‌ای از محصولاتِ جدید را در نمایشگاهِ کامپیوتِکسِ امسال معرفی کرده است، اما چیزی که احتمالا ممکن است هنوز ندیده باشید این کیسِ پی‌سی اعجاب انگیز است، با زومجی همراه باشید.

این کیس با کمکِ شرکتِ In Win، سازنده‌ی کیس‌های حرفه‌ای پی‌سی‌ طراحی شده است.این مدلِ منحصرِ بهِ فرد و تغییرِ شکل دهنده، محصولی از زیر مجموعه‌ی ROG شرکتِ ایسوس است که برندِ محبوبِ transformer ایسوس را به سطحِ جدیدی ارتقا می‌دهد.

همان‌گونه که این کلیپ نشان می‌دهد، تنها زدنِ یک کلید تمامِ چیزی است که لازم است تا سیستم، پنلِ کناری خود را باز کند و سینی در برگیرنده‌ی مادربرد را در زاویه‌ای شیب دار نمایان سازد. این فقط یک کارِ نمایشی نیست، چرا که قطعاتِ اصلی در حالتِ باز شده‌ی کیس، بسیار بهتر و با سهولتِ بیشتری قابلِ دسترسی خواهند بود.

هر چند که در حال حاضر اطلاعاتِ بیشتری راجع به این محصول نداریم، اما ایسوس به ما گفته است که این محصول باید به مرحله‌ی تولیدِ عمده وارد شود. ما تصور می‌کنیم محصولِ نهایی اصلا ارزان نباشد.

ption id="attachment_37722" align="aligncenter" width="700"]ASUS In Win Transformer Case کیس ترانسفورمر ایسوس با طراحی و قابلیت‌های جدید

منبع: techspot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده