// سه شنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۰۰

تماشا کنید: معرفی بازی LEGO Worlds رقیبی جدی برای بازی Minecraft

لگو امروز سندباکس خود با سبکی مشابه بازی Minecraft را منتشر کرد. این بازی که LEGO Worlds نامگذاری شده اکنون در خدمات دسترسی زودتر (Early Accress) سرویس استیم با قیمت ۱۱.۹۹ پوند قابل دریافت است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

بازی Lego Worlds توسط تی‌تی‌ گیمز، توسعه‌دهنده‌ سایر بازی‌های لگو ساخته‌شده است. این بازی اکنون تنها حالت تک‌نفره را پشتیبانی می‌کند. هرچند بازی منتشر شده اما به گفته‌ی سازندگان مراحل توسعه بازی همچنان ادامه دارد. به عنوان مثال حالت چند‌نفره بازی در ماه آینده اضافه شده و برخی از قابلیت‌های بازی  Minecraft  نیز مانند ساخت ساختمان‌های ویژه‌ی خود یا شبکه‌‌ای از غار‌های زیر زمینی، دشمنان هوش‌مصنوعی، حالت چند‌نفره و گیم‌پلی زیر آب در این بازی خواهد بود.

lego-launches-minecraft-rival-lego-worlds-on-steam-early-access-143317094814در کنار ویژگی‌های مشابه بازی Minecraft  در بازی LEGO Worlds شاهد حضور عناصر معروف بازی‌های لگو  مانند Red Brick‌ها و قابلیت سفارشی کردن شخصیت‌ها هستیم .  LEGO World اکنون با ویژگی‌هایی مانند جهانی آزاد با هدف ساخت و ساز، امکان اکتشافات مختلف، سواری برروی حیوانات مختلف و وسایل نقلیه‌ی متنوع به همراه چرخه‌ی روز و شب در دسترس قرار گرفته است. تفاوت اساسی بین بازی لگو و Minecraft را می‌توان تمرکز بازی لگو برروی خلاقیت به جای بقاء و مهارت تغییر گسترده در قطعات زمین اعلام کرد.

در توضیحات سایت استیم بازی آمده است:

Lego World به طور کامل جهان-باز (Open-World) بوده و برروی خلاقیت تمرکز دارد به همین دلیل ما می‌خواهیم امکان  نمایش این خلاقیت را فراهم کنیم. ما با دقت و توجهی خاص به گسترش ایده‌های خود می‌پردازیم.

lego-launches-minecraft-rival-lego-worlds-on-steam-early-access-14331710564لگو در بیانیه‌ی خود نوشته است:

بازی در کل بر مبنای ساخت و ساز و اشتراک‌گذاری خواهد بود. ما امیدواریم با به اشتراک گذاشتن نقشه و برنامه‌های خود با توجه به بازخوردها تجربه‌ای را به همراه طرفداران از یک دنیای لگو داشته باشیم تا بتوانیم جهانی ویژه را در این سبک بازی‌های ویدیویی ایجاد کنیم.

اکنون برنامه‌ی ما قرار دادن بازی LEGO World در «دسترسی زودتر» سرویس استیم در سال ۲۰۱۵ است. با انتشار این بازی ما امیدواریم لیست کاملی از ویژگی‌های بازی را داشته باشیم. طبق ارزیابی‌هایی ما این بازی در اوایل ۲۰۱۶ آماده انتشار است.  البته ما نمی‌خواهیم که بازی را قبل از کامل شدن و رسیدن به استاندارد‌های عرضه، منتشر کنیم. ما معتقدیم که جامعه طرفداران ما این احساس را دارند که ما بازی خوبی را تحویل آنها می‌دهیم.

ما فعالانه محیط‌های اجتماعی بازی را در استیم دنبال می‌کنیم و منتظر بازخوردهایی از نظرات و پیشنهادات مشترکان هستیم. ما همچنین می‌خواهیم برای اولین بار در یک بازی لگو به مردم شانس تجربه و توسعه را ارائه کنیم. در ماه‌های آینده چند عضو از تیم سازنده برخی از خاطرات جالب برنامه‌نویس خود را منتشر می‌کنند.

این اولین باری نیست که در مورد این بازی می‌شنویم. در روزهای گذشته تبلیغاتی از این بازی برروی جعبه‌ای از بازی فیزیکی لگو منتشر شده بود. هرچند برادران وارنر ناشر بازی‌های لگو از پاسخ دادن به این موضوع امتناع می‌کرد. چند روز قبل نیز با انتشار تصویری در یکی از انجمن‌های لگو، شایعه تولید و عرضه‌ی این بازی قوت گرفته بود.

دانلود ویدیو

منبع: Eurogamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده