نویسنده: سعید نیکبخت
// چهار شنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۳۰

تماشا کنید: لیست بازی‌های یوبی‌ سافت در E3 2015، وعده یک نمایش هیجان‌انگیز را می‌دهد

کمپانی یوبی‌سافت ساعاتی پیش لیست برنامه‌های خود در نمایشگاه E3 2015 و کنفرانس سالانه را منتشر و اعلام کرد طبق سنت هر ساله، آیشا تایلر، مجری کنفرانس مطبوعاتی آن‌ها خواهد بود. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

کنفرانس یوبی‌سافت در تاریخ ۱۵ ژوئن برگزار خواهد شد و یوبی‌سافت به طرفداران قول «معرفی چند بازی هیجان‌انگیز جدید» را داده است.

علاقه‌مندان می توانند از طریق شبکه یوتیوب و توئیچ به‌صورت زنده کنفرانس یوبی‌سافت را تماشا کنند. در ادامه می‌توانید لیست بازی‌هایی که در غرفه یوبی‌سافت قابل‌بازی خواهند بود را مشاهده کنید:

  • Assassin’s Creed Syndicate:  رخدادهای بازی در لندن و دوران انقلاب‌صنعتی رخ می‌دهد و بازیکنان پای خود را در کفش‌های دو Assassin حرفه‌ای و دوقلو با نام‌های جیکوب و ایوی فِرای قرار می‌دهند. برای آزادی لندن، جیکوب و ایوی با هدف تشکیل یک سازمان حرفه‌ای، وارد مبارزه خواهند شد.
  • Tom Clancy’s The Division: در یک بازی آنلاین نقش‌آفرینی و اکشن، بازیکنان برای پس‌گرفتن نیویورک از هرج و مرجی که گریبان‌گیر همه شده ، با گروه‌های دیگر همکاری خواهند کرد.
  • Tom Clancy’s Rainbow Six Siege: با الهام از عملیات ضدتروریستی در سراسر جهان، Rainbow Six Siege بازیکنان را دعوت به استادشدن در هنر تخریب، مبارزات نزدیک و خشونت‌آمیز، تاکتیکی و همکاری تیمی می‌کند و مرکز توجه این بازی، هیجان خواهد بود.

Assassin's Creed Syndicate

براساس اظهاریه یوبی‌سافت، «مهمانان ویژه» هم در میان علاقه‌مندان حضور پیدا خواهند کرد.

ایوز گیلمونت، مدیرعامل یوبی‌سافت در بیاینه رسمی خود در رابطه با برنامه‌های این کمپانی در E3 2015 گفت:

E3 به دلیل این‌که همه درکنار یکدیگر برای نمایش آینده صنعت بازی‌‌های ویدیویی و نمایش بازی‌های خود جمع می‌شوند همیشه رخداد خاصی بوده است. هیجان کاربران و نظرات آن‌ها در زمانی که برای بار اول تجربه‌ای که ما برای آن‌ها تولید کردیم را تجربه می‌کنند، بزرگ‌ترین انگیزه ما برای انجام این کار است.

از این‌که بخشی از این جامعه شگفت‌انگیز هستیم بسیار خوشحالیم و تیم با استعداد ما همچنان به انجام ریسک، پیش‌بردن مرزها و ارائه آزادی و انتخاب بیشتر در بازی‌ها ادامه می‌دهد.

یوبی‌سافت همچنین تریلری را هم پیش از کنفرانس خود در E3 2015 منتشر کرده که در ادامه می‌توانید آن را تماشا کنید:

دانلود ویدیو

به نظر شما کنفرانس امسال یوبی‌سافت به چه شکل خواهد بود و این کمپانی از چه بازی‌های جدیدی رونمایی خواهد کرد؟

منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده