نویسنده: سعید نیکبخت
// پنجشنبه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۳۰

بازی Star Wars استودیو ویزرال گیمز، احتمالا داستان مزدورها را تعریف خواهد کرد

هنوز اطلاعات زیادی از نسخه دیگری بازی Star Wars که توسط استودیو ویزرال گیمز در دست تولید قرار دارد منتشر نشده، اما اگر حدس‌ها و گمانه‌زنی‌هایی که اخیرا از صحبت‌های کارگردان این بازی بدست آمده درست باشد، احتمالا با یک بازی جهان‌ باز که داستان مزدورها را تعریف خواهد کرد طرف هستیم. با زومجی همراه باشید.

سال ۲۰۱۳ بود که کمپانی الکترونیک آرتز امتیاز سری Star Wars را از کمپانی دیزنی خریداری  و استودیوهای خود را مامور ساخت چند نسخه از این سری پرطرفدار کرد.

در حال حاضر همه از وجود Star Wars: Battlefront خبر داریم و می‌دانیم که این بازی در سبک اول‌شخص و تنها دارای بخش چندنفره است و پاییز امسال برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. اما استودیو ویزرال گیمز، خالق سری Dead Space و بازی Battlefield: Hardline هم درحال ساخت یک نسخه از این بازی است که هنوز اطلاعات چندانی از آن منتشر نشده است.

اِسکات وارنر، کارگردان بازی Star Wars استودیو ویزرال گیمز، از علاقه خود و اعضای استودیو نسبت به بازی‌ها صحبت کرده است:

ما همچنان به مزدوران، تخریب، مبارزات هوایی و وسیع و نگهبانی‌هایی که در بازی‌های جهان‌آزاد وجود دارند افتخار می‌کنیم.

اما این صحبت‌ها چه ارتباطی به حدس‌های ما دارد؟ وارنر پس از صحبت‌های خود، تصویری را از شخصیت هان سولو، یکی از بازیگران فیلم Star Wars منتشر کرد که او را در نقش یک مزدور نشان می‌داد. در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Star Wars

آیا این صحبت‌ها اشاره‌ای به سبک و تم اصلی بازی Star Wars استودیو ویزرال گیمز دارد؟ هنوز هیچ چیزی مشخص نیست، اما اگر این اتفاق رخ دهد، طرفداران قدیمی این سری مهمان یک ضیافت به‌یاد ماندنی خواهند بود.

هنوز هیچ اطلاعات چندانی از بازی Star Wars استودیو ویزرال گیمز منتشر نشده، اما انتظار می‌رود این بازی مانند سری Dead Space و بازی Battlefield: Hardline، یک اثر داستان محور باشد.

الکترونیک آرتز در چند سال آینده سعی دارد تا بازی‌های بزرگی را از دل داستان‌های Star Wars عرضه کند. استودیو دایس، که به خاطر سری بازی‌های Battlefield معروف است، در حال ساخت بازی تیراندازی اول شخص Star Wars: Battlefront است که برای عرضه در سال جاری میلادی برنامه‌ریزی شده است. به غیر از تیم دایس و ویزرال گیمز، هنوز مشخص نیست چه استودیوهای دیگری در شرکت الکترونیک آرتز مشغول به ساخت بازی از داستان‌های Star Wars هستند.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده