نویسنده: محسن وزیری
// جمعه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۹

جدیدترین محتوای دانلودی Forza Horizon 2 لو رفت: ماشین های پورشه

اگر نسخه‌ی ایکس‌باکس وان بازی Forza Horizon 2 را در اختیار دارید، خبرهای خوبی برایتان داریم. به نظر می‌رسد به زودی محتوای دانلودی جدیدی برای این بازی عرضه می‌شود که شامل چند مدل از ماشین‌های پورشه است. با زومجی همراه باشید.

Forza Horizon 2 یکی از بازی‌های انحصاری مهم ایکس‌باکس است و مایکروسافت قصد ندارد به این زودی‌ها دست از پشتیبانی از آن بکشد. استودیوی Turn 10، علاوه بر ارائه‌ی اطلاعات بیشتر درباره‌ی بازی Forza Motorsport 6 در E3 امسال، قصد دارد محتوای دانلودی جدیدی برای سری Horizon معرفی کند. انتظار می‌رود حدود یک یا دو ماه بعد از معرفی، این محتوای دانلودی در دسترس کاربران قرار گیرد.

خبر معرفی این محتوا زمانی لو رفت که مایکروسافت ویدیوی معرفی «بسته‌ی ماشین‌های دوراسل» را در شبکه‌ی رسمی یوتیوب ایکس‌باکس آپلود کرد. آن‌ها ویدیوی بسته‌ی ماشین‌های پورشه را نیز به طور خصوصی در شبکه قرار داده بودند اما ظاهراً توضیحات این دو ویدیو با یکدیگر جابه‌جا شده بود و به همین دلیل، اطلاعات زیر در اختیار عموم قرار گرفت:

این بسته که انحصاراً برای نسخه‌ی ایکس‌باکس وان بازی Forza Horizon 2 در دسترس است، شامل ۵۰۰ امتیاز گیمراسکور، مسابقات جدید و بعضی از ماشین‌های افسانه‌ای این سازنده‌ی آلمانی از جمله مدل ۲۰۱۴ پورشه ۹۱۸ اسپایدر خواهد بود.

همانطور که اطلاع دارید کنفرانس مایکروسافت در E3 امسال روز دوشنبه ۲۵ خرداد، ساعت ۹ شب برگزار می‌شود و اطلاعات بیشتر از این بسته‌ی دانلودی بسیاری از بازی‌های دیگر در طی کنفرانس ارائه خواهد شد.

منبع: Segment Next


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده