نویسنده: محسن وزیری
// جمعه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۰۰

تصاویر جدید Metal Gear Solid 5 گرگ همراه اسنیک را نشان می‌دهند

به تازگی چند تصویر جدید از گیم‌پلی بازی Metal Gear Solid V: The Phantom Pain توسط یکی از وبسایت‌های طرفدار این بازی منتشر شده که برای اولین بار ظاهر Diamond Dog، گرگ همراه اسنیک را نشان می‌دهند. با زومجی همراه باشید.

این گرگ را نخستین بار در تریلری که در نمایشگاه بازی توکیو در سال گذشته نمایش داده شد دیدیم. در آن تریلر دیدیم که اسنیک او را زمانی پیدا کرد که توله‌ای بیش نبود و کنار یک گرگ بزرگتر که جان خود را از دست داده بود قرار داشت. اسنیک توله او را همراه خود برد و بعد از چند سال که او بزرگ‌تر شد، مانند اسنیک یکی از چشمانش پوشیده شده بود.

او در بازی نقش یک شخصیت همراه و کمک‌کننده را خواهد داشت که می‌توان وظایف مختلفی به او سپرد. همچنین نکته‌ی دیگری که در تصاویر به چشم می‌خورد ماسک پلاستیکی روی اسبی است که اسنیک سوارش است، که نشان می‌دهد می‌توان تجهیزات متفاوتی را روی آن سوار کرد.

بازی Metal Gear Solid V: The Phantom Pain در ماه سپتامبر برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، کنسول‌های نسل قبل و همینطور رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود. به دلیل رابطه‌ی نه چندان خوب کوجیما با کونامی در ماه‌های اخیر، انتظار می‌رود او بعد از عرضه شدن بازی این شرکت را ترک کند. برای اطلاعات بیشتر در این زمینه، مهم‌ترین اخبار کونامی در چند ماه اخیر را در زومجی دنبال کنید.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده