نویسنده: علی معصومی
// یکشنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۰

معرفی بازی موبایل Shadow Fight 2: جنگ سایه‌ها

در معرفی بازی موبایل امروز،‌ به سراغ بازی‌های مبارزه‌ای خواهیم رفت. یک بازی مبارزه‌ای خوش ساخت که نشان می‌دهند دستگاه‌های موبایل و تبلت‌ها نیز می‌توانند میزبان خوبی برای این سبک باشند. در ادامه با معرفی بازی موبایل Shadow Fight 2 همراه زومجی باشید. 

سایه‌بازی؛ اما خشن! 

بازی موبایل جنگ سایه‌ها ۲، نقش آفرینی شخصیت اصلی بازی در میدان‌های مبارزه است و شما حرکات وی را عهده‌دار هستید. حرکات کاراکتر بازی در ۸ جهت صورت می‌گیرد و ضربات مشت و لگد نیز چاشنی کار است. علاوه بر این موارد، می‌توان از روش‌های دیگر مبارزه، مثلا پرتاب نیزه هنگام بازی نیز بهره جست. این بازی دارای سبک‌های مختلفی برای انجام است، به طوری که هر کدام دارای قوانین و امتیازات به خصوصی است. با به دست آوردن سکه‌ها، می‌توانید برای خودتان تجهیزات مورد نیاز را، مانند سلاح گرم و سرد، خریداری کنید. کسب امتیاز نیز سبب می‌شود شما بتوانید مهارت‌های خود را در انجام نبرد با رقبا، افزایش دهید.

در هر مرحله شما با یک رشته مبارزات روبه‌رو هستید که در آن باید تعداد زیادی رقیب را به زمین گرم بزنید! هر رقیب نیز برای خود دارای سناریوی به خصوصی است، به طوری که تورنمنت‌ها، دوئل‌ها و تقابل با بادی‌گاردها از آن جمله است. برای انتخاب نوع مبارزه با رقیبان، دست شما باز است و روش مبارزه را خودتان انتخاب می‌کنید، اما حواستان باشد که در هر مبارزه بیشترین ضربه را وارد کرده و کمترین آسیب را ببینید.

معرفی بازی موبایل: Shadow Fight 2: جنگ سایه‌ها

نرم، دقیق، زیبا

گرافیک بازی بسیار ساده و تمیز است، درست است که جزئیات فوق العاده در بازی قرار داده نشده است، اما انیمیشن بازی، عالی است! انیمیشن بازی تا اندازه‌ای شما را به یاد بازی شاهزاده پارسی (Prince of Persia) می‌اندازد؛ چرا که برای تک تک حرکات، بهترین جزئیات ممکن در نظر گرفته شده است تا حس نرم و روان اجرا شدن آنها را به شما القا کند. شبیه سازی حرکات رزمی در این بازی به خوبی رعایت شده است و هوش مصنوعی آن به گونه‌ای است که زمانی که هر ضربه را به سمت رقیب روانه می‌سازید، کوچکترین اشتباه محاسباتی، حرکتی و زمانی، شما را به آنچه می‌خواهید نمی‌رساند.  با توجه به این که سرعت این بازی از نمونه‌های مشابه جنگ تن به تن، کمتر است، در نتیجه مبارزه را با جزئیات بیشتری دنبال، و حمله و ضد حمله را به بهترین شکل، احساس خواهید کرد. زمانی که خود را با ریتم این بازی هماهنگ کنید، نبض بازی را به دست خواهید گرفت و خواهید آموخت که چگونه حتی با سرسخت‌ترین رقبا نیز بجنگید و پیروز میدان باشید. 

معرفی بازی موبایل: Shadow Fight 2: جنگ سایه‌ها

در یک کلام: راضی کننده! 

همه چیز در این بازی به خوبی رعایت شده است و از دست و پنجه نرم کردن با آن لذت می‌برید. اما شاید بهتر بود قدری به افزودن حرکات ترکیبی بیشتر پرداخته می‌شد. البته با وجود ده‌ها سلاح گوناگون که هر کدام استایل و روش خود را در بازی دارند، تا اندازه‌ای کمبود حرکات ترکیبی جبران شده است، اما بهتر است در نسخه‌ها و به روز رسانی‌های آینده به این موضوع پرداخته شود. همچنین این بازی در ارائه امتیاز و سکه به شما خسیس است و همین باعث می‌شود برای رسیدن به آنچه می‌خواهید، حسابی عرق بریزید. گاهی پیش رفتن چند مرحله، ساعت‌ها زمان می‌برد؛ چرا که سرعت پیشرفت در این بازی، بسیار کم است. 

نکته جالب دیگر در Shadow Fight 2، که هم خوب است و هم بد، این است که هر مبارزه از دشوار به آسان پیش می‌رود. به طوری که شما را ترغیب به داشتن سلاح‌های قوی‌تر می‌کند و هر زمان سلاح‌های مورد نیاز هر مرحله را کسب کردید، از وضعیت "غیر ممکن" وارد وضعیت "سخت" می‌شوید. پس اگر مسلح به سلاح‌های کافی نیستید، خود را خسته نکنید چرا که با نگاه حریف، پودر خواهید شد! 

بازی جنگ سایه‌ها اگر چه دارای کم و کاستی‌هایی است، اما قطعا یکی از بهترین بازی‌های مبارزه‌ای در ژانر خود محسوب می‌شود. مطمئن باشید دوست دارید هر روز حداقل یکی دو مبارزه انجام دهید تا پیشرفتی هر چند ناچیز، داشته باشید. 

تهیه شده در زومجی

دانلود از آیتونزدانلود از گوگل پلیدانلود از ویندوزفون مارکتدانلود از کافه بازار


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده