نویسنده: سعید نیکبخت
// یکشنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۰

اطلاعات و تصاویر جدیدی از بازی Forza Motorsport 6، انحصاری ایکس‌باکس وان منتشر شد

شعبه ژاپن ایکس‌باکس اخیرا وبسایت جدیدی را برای بازی Forza Motorsport 6 افتتاح و در آن اقدام به انتشار تصاویر و اطلاعات جدیدی از این بازی مسابقه‌ای انحصاری کرده است. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

در بازی Forza Motorsport 6 که یک شبیه‌ساز رانندگی است، گفته شده بازیکنان می‌توانند با بیش از ۴۵۰ اتومبیل مختلف با دیگران مسابقه دهند.

شبیه‌سازی به‌معنای واقعی

Forza 6 گرافیک نفس‌گیری را با رزولوشن 1080p و نرخ‌فریم ۵۰ به شما ارائه می‌دهد. آب و هوای بارانی، گودال‌های کوچک آب، مهارت رانندگی شما را در شب آزمایش می‌کند. موتور ForzaTech یک شبیه‌ساز واقعی را در زمینه سرعت دراختیار شما قرار می‌دهد.

کلکسیونی از ماشین‌های رویایی شما

Forza 6 دارای بیشترین ماشین در تمام بازی‌های مسابقه‌ای این نسل است. در بازی بیش از ۴۵۰ ماشین وجود دارند که تمام آن‌ها قابل شخصی‌سازی، شبیه‌ساز کامل در داخل کابین و قابلیت صدمه‌دیدن به‌صورت واقعی هستند. در بازی ۲۶ تور معروف مانند ریو و بیشتر هم وجود دارد.

Forza Motorsport 6 (1)

تنها مسابقه ندهید

سری Forza خانه بهترین مسابقات، قابلیت تیونینگ‌ و نقاشی‌کردن ماشین‌ها در یک جامعه وسیع است. به‌صورت دو نفره و با قابلیت split-screen با دوستان خود مسابقه یا در یک مسابقه همه‌جانبه با ۲۴ نفر به‌صورت همزمان وارد زمین شوید. رفتار واقعی هوش‌مصنوعی که به وسیله قابلیت Drivatar تنظیم شده یکی دیگر از خصوصیات بازی است.

هنوز مشخص نیست تصاویری که در ادامه و قسمت بالا مشاهده می‌کنید از پیش رندر شده یا مستقیما از داخل بازی ضبط شده‌اند، اما هرچه که است، قطعا این تصاویر زیبایی خاص خود را دارند.

Forza Motorsport 6 (2)

Forza Motorsport 6 (3)

همان‌طور که در ابتدای مطلب اشاره کردیم، شعبه ژاپن ایکس‌باکس اعلام کرد Forza 6 با نرخ‌فریم ۵۰ اجرا می‌شود، اما ظاهرا این کلمه اشتباه لغتی است و هدف سازندگان در نسخه‌نهایی بازی نرخ‌ ۶۰ فریم است.

کمپانی مایکروسافت چندی پیش از موتور ForzaTech رونمایی و اعلام کرد از این موتور بازیسازی جدید برای ساخت نسخه‌های بعدی Forza و در حال حاضر Forza Motorsport 6 استفاده می‌شود. باید دید در اولین بازی‌ که با این موتور تولید شده، چگونه این موتور توانایی‌های خود را نشان خواهد داد.

Forza Motorsport 6 اواخر سال ۲۰۱۵ به‌صورت انحصاری برای ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد. انتظار می‌رود در نمایشگاه E3 2015 مایکروسافت به‌طور مفصل به تبلیغ این بازی پرطرفدار بپردازد.

منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده