نویسنده: سعید نیکبخت
// سه شنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۰

تماشا کنید: تریلر جدید بازی Fortnite، دنیای رنگارنگ این بازی را نشان می‌دهد

اگرچه کمپانی اِپیک گیمز را بیشتر به‌خاطر سری Gears Of War و موتور آنریل می‌شناسند، اما این استودیو سال‌های زیادی است که مشغول ساخت بازی Fortnite، یک بازی کاملا جدید و رایگان برای رایانه‌های شخصی ویندوزی و مک است. پس از سکوتی نسبتا طولانی، روز گذشته اِپیک گیمز تریلر و تصاویر جدیدی را از این بازی منتشر کرد که در ادامه می‌توانید به مشاهده‌کردن جزئیات بپردازید.

بازی Fortnite در سبک اکشن و ساخت و ساز است. در این بازی کاربران باید روزها را صرف ساخت پناهگاه و شب‌ها با استفاده از پناهگاهی که ساختند، به‌ مقابله با دشمنان و موجودات عجیب و غریب بازی بپردازند.

اِپیک گیمز علاوه بر این اعلام کرده پاییز امسال نسخه‌ی آزمایشی بازی Fortnite به‌صورت محدود در دسترس کاربران انتخابی قرار خواهد گرفت. گفته‌ شده با مدل جدید API Metal کمپانی اَپِل، بازی Fortnite برای سیستم‌ عامل مک هم منتشر خواهد شد.

در ادامه تریلر جدید بازی Fortnite را مشاهده و نظرات خود را در رابطه با آخرین ساخته استودیو بازیسازی ایپک با ما درمیان بگذارید:

دانلود ویدیو

درانتها هم می‌توانید سه تصویر جدیدی که از دنیای رنگارنگ و دوست‌داشتنی این بازی منتشر شده را هم مشاهده و خود را آماده تجربه نسخه آزمایشی Fortnite (اگر خوش‌شانس باشید) در پاییز امسال کنید:

منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده