نویسنده: آرش عیاری
// سه شنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۳۰

بازی جدید استودیو پلاتینیوم گیمز در E3 معرفی خواهد شد [E3 2015]

به گزارش وب‌سایت IGN، استودیو ژاپنی پلاتینیوم گیمز در جریان نمایشگاه E3 2015، گیم‌پلی بازی جدید و معرفی نشده خود را نمایش خواهد داد.

نمایشگاه E3 امسال، میزبان بازی جدید هیدکی کامیا و استودیو ژاپنی پلاتینیوم گیمز خواهد بود، استودیویی که ساخت بازی‌هایی مانند Bayonetta و Metal Gear Rising بوده است. گیم‌پلی این بازی که هنوز معرفی نشده ساعت ۱۰ شب روز سه شنبه ۱۶ ژوئن به وقت گرینویچ (۲:۳۰ بامداد چهارشنبه ۲۷ خرداد ) در جریان این نمایشگاه نمایش داده خواهد شد. اگر شما هم از علاقه‌مندان به بازی‌های این استودیو ژاپنی هستید، زومجی را در جریان نمایشگاه E3 2015 دنبال کنید تا تریلر گیم‌پلی این بازی را مشاهده و دانلود کنید.

استودیو پلاتینیوم گیمز سال گذشته اقدام به عرضه بازی تحسین شده Bayonetta 2 برای نینتندو Wii U کرد، بازی که به صورت انحصاری برای این کنسول عرضه شد. همچنین این استودیو در جریان کنفرانس سال گذشته E3 از بازی Scalebound رونمایی کرد.

[alert variation="alert-info"]اگر مایل هستید تا از بازی‌های تایید شده نمایشگاه E3 2015 مطلع شوید، مقاله لیست بازی‌های تایید شده برای E3 2015 را از دست ندهید.  [/alert]

برای پوشش کامل و جامع نمایشگاه E3 2015 با زومجی همراه باشید. نمایشگاه E3 امسال از ۲۶ تا ۲۸ خرداد (۱۶ تا ۱۸ ژوئن) برگزار خواهد شد.

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده