// سه شنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۴۵

تماشا کنید: بازی Super Meat Boy برای پلی استیشن 4 و پلی استیشن ویتا عرضه می شود

بالاخره عرضه‌ی بازی Super Meat Boy برای دو پلتفرم پلی‌استیشن ویتا و پلی‌استیشن 4 تایید شد. طبق گفته‌ی تامی ریفَنِس از استودیوی Team Meat،  این بازی احتمالا در اواخر سال جاری منتشر ‌می‌شود. در ادامه با زومجی همراه باشید.

بعد از موفقیت بازی Super Meat Boy برروی ایکس‌باکس 360 که در سال ۲۰۱۰  منتشر شده بود،  این بازی مدتی بعد برروی رایانه‌های شخصی،‌ مک و لینوکس پورت شد. اکنون و پس از ۵ سال این برای اولین بار است که شاهد اعلام عرضه‌ی این بازی برروی پلتفرم‌های سونی هستیم.

علاوه براین بازی Super Meat Boy در زمان عرضه برروی دو کنسول سونی برای مشترکین پلی‌استیشن پلاس به صورت رایگان در دسترس قرار می‌گیرد. اِدموند مک‌میلان، سازنده‌ بازی Super Meat Boy پروژه‌ی قبلی خود یعنی The Binding of Isaac:Rebirth را نیز دقیقا به همین شکل برروی کنسول‌های پلی‌استیشن منتشر کرده بود.

تامی ریفَنِس در این رابطه برروی وبلاگ پلی‌استیشن نوشت:

به این ترتیب ما می‌توانیم  به تمامی  طرفدارانی که در طول سال از ما  جمله‌ی «ما نمی‌توانیم این کار را انجام دهیم، متاسفیم» را شنیده‌اند بگوییم که بخاطر انتظار صبورانه از شما تشکر می‌کنیم. ما شما پسران و دختران را دوست داریم و خوشحالیم که در نهایت شما برروی کنسول خود بازی Super Meat Boy را می‌توانید، برای بازیکردن انتخاب کنید!

دانلود ویدیو

منبع: Eurogamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده