نویسنده: عارف حسین پور
// سه شنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۰۰

در بخش داستانی Halo 5 علاوه بر مستر چیف با چند اسپارتان دیگر نیز همراه خواهیم شد

بخش داستانی بازی Halo 5: Guardians ماجراهای مستر چیف و تیم افسانه‌ای آبی را در هر دو بخش تک‌نفره و Co-Op دنبال می‌کند. این بخشی از اطلاعات مربوط به این بازی است که در شماره‌ی ماه جولای مجله‌ی گیم‌اینفورمر به آن اشاره شده است.

علاوه بر خود مستر چیف، شخصیت‌های جان، لیندا، کِلی و فرِد در طول بخش داستانی قابل بازی هستند. هر چهار شخصیت که در گروه ابَرسربازان اسپارتان II قرار می‌گیرند، قبلا بارها در دنیای بزرگ هیلو مشاهده شده‌اند، اما Halo 5 اولین بازی این مجموعه است که آنها را در کنار یکدیگر به تصویر می‌کشد. این چهار نفر عضو تیم آبی در اواسط قرن ۲۶ هستند.

طبق گزارش گیم‌اینفورمر، در بخش تک‌نفره لیندا، کلی و فرد فقط در میان‌پرده‌های سینمایی ظاهر می‌شوند و در طول بازی از دستورات مستر چیف پیروی می‌کنند. در بخش Co-Op هر یک از چهار بازیکن، کنترل یکی از اعضای تیم آبی یعنی جان، لیندا، کلی و فرد را به عهده می‌گیرد.

علاوه بر این جیمسون لاک، مامور دفتر اطلاعات نیروی دریایی، به عنوان یکی دیگر از شخصیت‌های قابل بازی در Halo 5 حضور دارد و وظیفه‌ی اصلی‌اش دنبال کردن مستر چیف و اعضای تیم آبی است. بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط گیم‌اینفورمر، یک گروه از سربازان اسپارتان IV در این ماموریت لاک را همراهی می‌کنند. از شخصیت‌های شناخته‌ شده و محبوب این گروه  به ادوارد باک (با بازی نیتن فیلین) که قبلا شاهد حضورش در Halo 3: ODST بودیم می‌توان اشاره کرد.

Halo 5: Guardians در تاریخ ۵ آبان ۹۴ به طور اختصاصی برای کنسول ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد.

منبع: Polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده