نویسنده: سعید نیکبخت
// چهار شنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۰

تا پایان ماه ژوئن سال ۲۰۱۶ حدود ۱۶ بسته الحاقی رایگان برای بازی Halo 5 عرضه خواهد شد

به‌لطف شماره جدید مجله گیم‌اینفورمر، شب گذشته اطلاعات جدیدی را از بازی موردانتظار Halo 5: Guardians دراختیار شما قرار دادیم. حال در ادامه با زومجی همراه باشید تا اطلاعات دیگری را از محتویات این بازی و داستان آن دراختیار شما بگذاریم.

زمانی که بازی Halo 5: Guardians را آغاز کنید، مسترچیف را درحال فرار‌کردن مشاهده خواهید کرد. وقایع بازی هشت ماه پس از پایان نسخه چهارم و نابودشدن سیستم ستاره‌ای که به محافظان (Guardians) دنیا ارتباط شدیدی دارد آغاز خواهد شد.

اعضای گیم‌اینفورمر موفق به تجربه مرحله دوم بازی و کنترل مسترچیف و تیمش شده‌اند. گفته‌شده در این مرحله مسترچیف با همراهانش شوخی می‌کرده و راه‌های متفاوتی برای رسیدن به مقصد موردنظر وجود داشته است.

همان‌طور که شب گذشته اعلام شد، شخصیت‌های جان، لیندا، کِلی و فرِد در طول بخش داستانی همراه مسترچیف هستند و دوستان شما در بخش Co-op می‌توانند کنترل این شخصیت‌ها را درطول مراحل برعهده بگیرند. استودیوی ۳۴۳ اینداستِرِیز تایید کرده کاربران برای تجربه بخش Co-op به اکانت گُلد شبکه ایکس‌باکس لایو نیاز نخواهند داشت.

Halo-5-Guardians

در خبر خوشحال‌کننده‌ای دیگر اعلام شد بازی Halo 5: Guardians در زمان عرضه دارای ۲۰ نقشه در بخش چندنفره خواهد بود و تا پایان ماه ژوئن سال ۲۰۱۶، حدود ۱۵ نقشه رایگان (ظاهرا استودیو سی‌دی پراجکت رد حسابی روی سازندگان دیگر تاثیر گذاشته است) به صورت بسته الحاقی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

۳۴۳ اینداستِرِیز به طرفداران قول یک بخش چندنفره «کاملا جدید و افسانه‌ای» که با «تمام خصوصیات سری Halo تلفیق شده» را داده است.

بدون‌شک در نمایشگاه E3 2015، شاهد انتشار تصاویر، اطلاعات و ویدیوهای جدیدی از بازی Halo 5: Guardians خواهیم بود.

بازی Halo 5: Guardians در تاریخ ۲۷ اکتبر ۲۰۱۵ (۵ آبان ۱۳۹۴) به صورت انحصاری برای ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد. پس از عرضه نسخه آزمایشی این بازی، استودیو ۳۴۳ اینداستِریِز در حال انجام آخرین تنظیمات برای هر چه بهتر کردن بخش چندنفره بازی است.

منبع: Gematsu


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده