نویسنده: محسن وزیری
// چهار شنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۸

تماشا کنید: تریلر زیبا و ترسناک بازی Adr1ft که قرار بود در نمایشگاه E3 نمایش داده شود

تریلری که قرار بود در خلال نمایشگاه 2015 E3 از بازی Adr1ft به نمایش دربیاید چند روز زودتر لو رفته و طرفداران می‌توانند نگاه دقیق‌تری به این بازی وهم‌انگیز داشته باشند. در ادامه با مشاهده‌ی این تریلر و زومجی همراه باشید.

بازی Adr1ft را یک «تجربه‌ی اول شخص» توصیف کرده‌اند و برداشت شما از این عبارت هرچه که باشد، نمی‌توان زیبایی و فضای خاص آن را انکار کرد. شما به عنوان فضانوردی بازی می‌کنید که در فضا و میان خرابه‌های یک ایستگاه فضایی شناور است و با لباس نه چندان سالم خود، یادش نمی‌آید که چطور از آنجا سر در آورده است. تنها امید شما برای نجات، گشت و گذار در آنچه که از این ایستگاه باقی‌ مانده و پیدا کردن راهی برای بازگشت به خانه است.

تریلر زیر در اصل برای نمایشگاه  2015 E3 آماده شده بود اما سازندگان وقتی این ویدیو را در یوتیوب دیدند،‌ در حساب توییتر خود به آن اشاره کردند و از طرفداران خواستند که از آن لذت ببرند. همچنین تأیید کردند که تمام ویدیو توسط موتور سازنده‌ی بازی تهیه شده و گرافیک تریلر مربوط به محیط گیم‌پلی بازی است.

همانطور که از شمایل این بازی برمی‌آید، به نظر گزینه‌ی بسیار مناسبی برای هدست‌های واقعیت مجازی می‌رسد. پشتیبانی Adr1ft از آکیولس ریفت تأیید شده و احتمال پشتیانی از هدست اچ‌تی‌سی وایو هم محتمل است چرا که یک نسخه‌ی توسعه‌دهنده از این هدست برای استودیوی سازنده‌ی بازی فرستاده شده است. اما حتی بدون هدست واقعیت مجازی هم Adr1ft تجربه‌ای منحصر به فرد است. کسانی که دموی ۱۰ دقیقه‌ای آن را بازی کرده‌اند، از بازی به عنوان تجربه‌ای باارزش و بسیار به یاد ماندنی یاد می‌کنند.

این بازی در ماه سپتامبر برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و از طریق استیم برای رایانه‌های شخصی عرضه ‌خواهد شد.

دانلود ویدیو

منبع: PC Gamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده