نویسنده: سعید نیکبخت
// جمعه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۰

دو بسته الحاقی رایگان جدید بازی The Witcher 3 هم‌اکنون برای پلی‌‌استیشن 4 در دسترس است

استودیو سی‌دی پراجکت رد طی روزهای گذشته از محتویات دو بسته الحاقی رایگان جدید بازی The Witcher 3: Wild Hunt رونمایی و امروز طبق سنت هرهفته، اقدام به انتشار این دو بسته کرد. با زومجی، جزئیات خبر و اطلاعاتی از حجم دانلود این دو بسته همراه شوید.

دقایقی پیش در زومجی مطلع شدیم این دو بسته هم‌اکنون برای دارندگان اکانت آمریکای شمالی پلی‌استیشن 4 در دسترس است. همان‌طور که در ادامه مشاهده می‌کنید، حجم اولین بسته الحاقی که شامل یک دسته کارت جدید برای بازی گوئنت است ۵.۹ مگابایت و حجم بسته الحاقی دیگری که یک ماموریت جدید با نام «Fool’s Gold» را به بازی اضافه می‌کند ۵۳.۷ مگابایت است:

The Witcher 3 Wild Hunt (1) The Witcher 3 Wild Hunt (3)

اگر به جزئیات ماموریت «Fool’s Gold» دقت کنید، حتما متوجه خواهید شد که این ماموریت بیشتر حالت کمدی دارد. گَرالت و اعضای یک روستا ظاهرا در این ماموریت به شکار خوک‌ها خواهند پرداخت و با این کار جنبه‌ی طنز بازی را بیشتر می‌کنند.

از زمان عرضه بازی The Witcher 3: Wild Hunt، تا به حال شش بسته الحاقی که شامل پوشش جدید برای گرالت، شخصیت یِنِفِر، یک ماموریت جدید و یک زره جدید برای اسب گرالت با نام روچ به‌صورت رایگان بوده به این بازی اضافه شده است. هفته گذشته هم سی‌دی پراجکت رد با انتشار دو بسته الحاقی جدید یک پوشش جدید برای گرالت و اسب این شخصیت با نام روچ و یک تیر و کمان جدید را دراختیار کاربران قرار داد.

بازی The Witcher 3: Wild Hunt روز ۱۹ می سال جاری (۲۹ اردیبهشت) برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و پی‌سی منتشر شد و توانست مورد تحسین منتقدان قرار گیرد. زومجی نیز با تمجید از این بازی، امتیاز ۹.۵ را به آن اختصاص داد. 

تهیه شده در زومجی


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده