نویسنده: سعید نیکبخت
// جمعه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۲۲

تاریخ انتشار و قیمت بازی Tearaway Unfolded برای پلی استیشن 4 مشخص شد

استودیو خلاق مدیا مولکول در جریان نمایشگاه گیمزکام سال گذشته اعلام کرد نسخه بازسازی شده Tearaway با محتویات جدید برای پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد. حال این استودیو درحالی که تنها چند روز دیگر به نمایشگاه E3 2015 زمان باقی مانده، اقدام به اعلام تاریخ انتشار و قیمت این نسخه کرده است. با زومجی همراه باشید.

بازی Tearaway که در سال ۲۰۱۳ به‌صورت انحصاری برای پلی‌استیشن ویتا عرضه شد و توانست موفقیت‌های زیادی کسب کند، در تاریخ ۸ سپتامبر (۱۷ شهریور) با نام Tearaway Unfolded برای پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد.

کاربرانی که بازی را پیش‌خرید کنند، محتویاتی اضافی مانند لباس‌ و دکورهای جدید که با الهام‌گیری از بازی‌های انحصاری پرطرفدار پلی‌استیشن تولید شده‌اند را دریافت خواهند کرد.

Tearaway Unfolded Crafted Edition (نام نسخه‌ پیش‌فروش بازی) شامل یک کاغذ و چاپ طلایی است که بازیکنان می‌توانند برای شخصیت خود از آن استفاده کنند. (دنیای Tearaway از کاغذ ساخته شده است و شخصیت اصلی بازی هم که پیام‌رسان است، بوسیله چند تکه کاغذ ساخته شده است)

Tearaway Unfolded

بازیکنان با پیش‌خرید بازی همچنین می‌توانند به طراحی‌هایی از دنیای دو بازی God of War و Journey  دست یابند و در سفر خود از آن‌ها استفاده کنند. علاقه‌مندان همچنین به هشت دکور انحصاری از دنیای بازی‌های Gravity Rush, No Man’s Sky, The Order: 1886, God of War, Infamous, The Last of Us و Killzone، دو کاغذ با طراحی شخصیت سَک‌بوی و وِندینگو و یک تاج خوک دسترسی خواهند یافت.

اگر هنوز راضی به پیش‌خرید بازی نشدید، مدیا مولکول در خبری دیگر اعلام کرد Tearaway Unfolded برخلاف بسیاری از بازسازی‌های دیگر، تنها با قیمت ۳۹.۹۹ دلار عرضه خواهد شد و با پیش‌خرید این بازی به تمام موسیقی‌های آن هم دسترسی خواهید یافت.

بازی Tearaway Unfolded در تاریخ ۱۷ شهریور با قیمت ۳۹.۹۹ دلار به‌صورت انحصاری برای پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد. اگر موفق به تجربه این بازی بر روی کنسول پلی‌استیشن ویتا نشدید، به شما پیشنهاد می‌کنم هرطور شده نسخه پلی‌استیشن 4 این بازی خلاقانه را تجربه کنید.

منبع: Playstation Blog


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده