// یکشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۴۷

بتسدا اشتباها رونمایی از Dishonored 2 را در کنفرانس E3 2015 لو داد [E3 2015]

ظاهرا باید خود را کم کم برای رونمایی از قسمت دوم بازی پر افتخار Dishonored آماده کنیم. بتسدا روز گذشته اشتباها کانال توییچ خود را آنلاین کرد و ظاهرا اعضای این کمپانی در حال صحبت راجع‌به E3 و همچنین بازی 2 Dishonored بودند.

البته هنوز دقیقا مشخص نیست که گزارشات منتشر شده راجع به این سهل‌انگاری و اشتباه، درست هستند یا خیر، اما با توجه به خبرهای مختلفی که از گوشه و کنار به گوش می‌رسد، بتسدا برای لحظاتی کانال توییچ خود را آنلاین کرد و صحبت‌های اعضای این شرکت در مورد E3 2015 و اینکه بازی Dishonored 2 جزوی از برنامه‌های کنفرانس بتسدا است پخش می‌شد.

متی  شرودر، از کاربران مطرح کانال یوتیوب که ظاهرا پخش زنده‌ توییچ بتسدا را هم مشاهده کرده، در حساب شخصی توییتر خود به این موضوع اظهار داشت که Dishonored 2 بخشی از برنامه‌های اصلی کنفرانس بتسدا خواهد بود.

در حالی که نمی‌توان به این اخبار اعتماد کامل کرد، اما شواهد و مدارک احتمال رونمایی از Dishonored 2 را بسیار بالا برده است. بتسدا نسبت به این اخبار اخیر واکنش مستقیمی نشان نداد، اما در حساب توییتر خود پست جالبی گذاشت که نشان دهد همه چیز تحت کنترل است:

آزمایش عملکرد توییچ با موفقیت انجام شد، ساعت ۶ بامداد دوشنبه ۲۶ خرداد ماه گوش به زنگ باشید و منتظر سورپرایزهای ما باشید.

امروز در خبری دیگر هم مطلع شدیم که خرده‌فروشی بست بای بازی جدید استودیو پلاتینیوم گیمز به نام Transformers: devastation را با انبوهی از اطلاعات و تاریخ انتشار آن قبل از برگزاری نمایشگاه E3 2015 لو داد.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده