// دوشنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۲۴

جزئیات خط داستانی بازی Halo 5: Guardians

مایکروسافت دقایقی قبل با نمایش ویدیویی از گیم‌پلی خط داستانی بازی Halo 5: Guardians جزئیات جدیدی را در رابطه با گیم‌پلی بازی برای ما فاش کرد. این اولین هیلو منتشر شده برروی کنسول ایکس‌باکس وان است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

ما در گذشته نیز  می‌دانستیم که ایجنت جیمسون لاک به دنبال شکار مستر چیف است. اما ویدیو‌ی جدید منتشر شده از گیم‌پلی جدید بازی هیلو ۵ جزئیات بیشتری را در رابطه با Halo 5: Guardians  ساخته استودیو ۳۴۳ اینداستِریِز آشکار می‌کند.

دموی منتشر شده با پرسپکتیوی از شخصیت ایجنت لاک به همراه تیم  ازیریس آغاز می‌شود.  همانطور که در گذشته مشخص شده بود او به همراه تیم‌همراهش قصد شکار مستر چیف را دارند. در این ویدیو شاهد گرافیک بالای به همراه برخی المان‌های گیم‌پلی شماره‌های قبلی سری Halo بودیم.

انفجار‌های پشت‌سره هم، افکت‌های فوق‌العاده سلاح‌ها، صداگذاری هماهنگ با گیم‌پلی، پستی و بلندی‌های مختلف گیم‌پلی از ویژگی‌های بارز ویدیوی نمایش داده شده از بازی Halo 5: Guardians محسوب می‌شود.

در این ویدیو شاهد نمایش اسلحه‌ی جدیدی به نام Plasma Caster نیز هستیم که لاک از آن استفاده می‌کرد. این سلاح چیزی شبیه به کمانی پر از انرژی است. بخش چند نفره Halo 5 نیز از ۲۴ نفر پشتیبانی خواهد کرد.

بازی در تاریخ ۲۷ اکتبر ۲۰۱۵ (۵ آبان ۱۳۹۴) برای ایکس‌باکس وان منتشر می‌شود.

[alert variation="alert-info"]زمان‌بندی کنفرانس‌ها به وقت تهران و همچنین عناوین بازی‌ها را می‌توانید از اینجا مشاهده کنید. [/alert]

[alert variation="alert-warning"]برای مشاهده کلیه اخبار، مقالات و حواشی مربوط به E3 2015 به صفحه اختصاصی این رویداد در زومجی مراجعه کنید [/alert]


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده