نویسنده: آرش عیاری
// دوشنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۵۲

ایکس باکس وان حالا می تواند بازی های ایکس باکس 360 را هم اجرا کند

کنفرانس خبری مایکروسافت در نمایشگاه E3 2015 در حال برگزاری است و فیل اسپنسر اولین بمب خبری ردموندی‌ها را اعلام کرد. به گفته او به زودی ایکس‌باکس وان می‌تواند عناوین متعددی از ایکس‌باکس 360 را اجرا کند. با زومجی همراه باشید.

این خبر می‌تواند موجب خوشحالی بسیاری از گیمرها به‌ویژه کاربران ایکس‌باکس وان شود. قرار است تا تعطیلات سال جدید میلادی ۱۰۰ بازی قدیمی که توسط دارندگان کنسول‌ ایکس‌باکس 360 خریداری شده روی ایکس‌باکس وان نیز قابل اجرا باشد.

مایکروسافت برای نمایش عملکرد سازگاری کنسول جدید با بازی‌های قدیمی از Mass Effect استفاده می‌کند. امکان لذت بردن از هر دو سبک بازی‌های فیزیکی و دیجیتال وجود دارد. در حالت اول تنها کافی است دیسک را باز کرده و دانلود را آغاز کنید.

با این وجود به نظر می‌رسد هیچکدام از گیمرها نمی‌توانند تا فصل تعطیلات صبر کنند. اعضای Xbox Preview از امروز می‌توانند به برخی از عناوین قدیمی قابل اجرا روی ایکس‌باکس وان دسترسی داشته باشند.

باید دید که این قابلیت بسیار جذاب آیا بعد از گذشت این همه مدت از انتشار ایکس باکس وان می‌تواند به فروش این کنسول کمک کند یا خیر، نظر شما در این رابطه چیست؟


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده