نویسنده: سعید نیکبخت
// سه شنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۲:۲۴

تماشا کنید: نمایش گیم‌پلی فوق‌العاده زیبای بازی Star Wars: Battlefront

کمپانی الکترونیک آرتز سرانجام به انتظار ما پایان داد و اولین ویدیو را از گیم‌پلی فوق‌العاده زیبا بازی Star Wars: Battlefront به نمایش گذاشت. با زومجی و این تریلر بسیار زیبا همراه باشید.

اگر بخواهیم اولین تریلر گیم‌پلی Star Wars: Battlefront را برای شما در یک جمله خلاصه کنیم، باید بگوییم که دایس باری دیگر با یک بازی چندنفره «گُل» کاشته است.

مانند بازی‌های دیگر دایس، گرافیک بازی فوق‌العاده زیبا به نظر می‌رسد و گیم‌پلی آن هم به لطف جادوی این استودیو و دنیای جنگ ستارگان، معجونی را ساخته که بدون‌شک تا سال‌های طولانی ما را سرگرم خود خواهد کرد.

درطول این تریلر اعضای دایس اعلام کردند این ویدیو روی کنسول پلی‌استیشن 4 اجرا شده است و در زمان انتشار، کیفیت آن بهتر هم خواهد شد.

تریلر گیم‌پلی Star Wars: Battlefront یکی از مدهای بازی با نام «Walker Assault» در نقشه هوث را به نمایش می‌گذارد و در انتهای آن، شخصیت دارث وِیدِر و یکی از قهرمانان بازی وارد یک مبارزه نفس‌گیر می‌شوند.

این تریلر زیبا را مشاهده و خود را آماده یک بازی چندنفره ناب در دنیای جنگ ستارگان کنید:

دانلود ویدیو

بازی Star Wars: Battlefront در تاریخ ۱۷ نوامبر سال ۲۰۱۵ میلادی (۲۶ آبان سال ۱۳۹۴) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده