// سه شنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۳۲

تماشا کنید: شخصیت مونث بازی Assassin's Creed: Syndicate در دنیای تبهکاران لندن

سونی در کنفرانس مطبوعاتی E3 2015 خود ویدیویی سینمایی و زیبا از ایو فرای، شخصیت مونث بازی Assassin's Creed: Syndicate را به نمایش گذاشت. در این ویدیو شاهد حضور ایو فرای دنیای تبهکاران شهر لندن هستیم. در ادامه با زومجی همراه باشید.

ایو‌ فرای، استاد در پرتاب چاقو، مبارزات نزدیک و کشتن در سکوت است. در ویدیوی نمایش داده شده در کنفرانس مطبوعاتی سونی او با حضور در بین تبهکاران و جنایتکران حرفه‌ای شهر لندن درسی حسابی به آنها می‌دهد. مانند شماره‌های قبلی سری Assassin's Creed در Syndicate نیز شخصیت اصلی ما برای از  میان برداشتن دشمنان از محیط اطراف کمک می‌گیرد.

در این ویدیو شاهد پرتاب یکی از دشمنان توسط ایو فرای به درون کوره هستیم. شخصیت مونث ما با استفاده از عصای زیبای خود به نام Cane-Sword به خوبی  جمعی از دشمنان خود را از میان برمی‌دارد. به نظر این سلاح جدید بسیار قدرتمند می‌آید.

نکات ذکر شده در ویدیو:

  • ایو فرای: استاد آدمکشی و فرزند ارشد دوقلو‌های فرای، او  نقشه‌های خود  را با دقت و وسواس بالای اجرا می‌کند.
  • Cane-Sword: سلاحی شیک و بی رحمانه از نوع نهایی ویکتوریا
  • چاقوی قابل پرتاب: طراحی شده برای کشتن سریع یا پرتاب هوشمندانه برای منحرف کردن دشمنان نزدیک

بازی Assassin's Creed: Syndicate به همراه ماموریتی انحصاری برای پلی‌استیشن 4 عرضه می‌شود.

دانلود ویدیو

[alert variation="alert-info"]زمان‌بندی کنفرانس‌ها به وقت تهران و همچنین عناوین بازی‌ها را می‌توانید از اینجا مشاهده کنید. [/alert]

[alert variation="alert-warning"]برای مشاهده کلیه اخبار، مقالات و حواشی مربوط به E3 2015 به صفحه اختصاصی این رویداد در زومجی مراجعه کنید [/alert]


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده