// سه شنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۴۸

انتشار دو بازی Heavy Rain و Beyond: Two Souls برای پلی‌استیشن4 تایید شد

هنوز کفن کنفرانس سونی در جریان همایش E3 2015 خشک نشده که به تازگی بخش اروپای پلی‌استیشن در وبلاگش اعلام کرد که دو تا از آخرین ساخته‌های دیوید کیج بر روی پلی‌استیشن4 منتشر می‌شود.

طبق این خبر دو بازی Heavy Rain و Beyond: Two Souls فقط در اروپا و مناطق PAL که شامل بخش‌هایی از آسیا، آفریقا، امریکای جنوبی و اقیانوسیه است، عرضه می‌شود. این بدین معنی است که ساکنان امریکای شمالی دست‌شان از این نسخه کوتاه خواهد بود. حداقل فعلا! هرچند، به نظر می‌رسد شاید از آنجایی که هر دو بازی با استقبال بهتری در امریکا مواجه شده‌اند و فروش بالاتری داشته‌اند، سونی انتشار دوباره‌ی آنها در این منطقه را ضروری ندانسته است.

هر دو بازی به صورت جداگانه به صورت دیجیتالی قابل‌دسترس خواهند بود. ولی اگر می‌خواهید هر دو بازی را با هم بدست بیاورید، می‌‌توانید آنها را در قالب یک باندل به صورت فیزیکی و دیجیتالی خریداری کنید.

استودیوی کوانتیک دریم با رهبری دیوید کیج، در Heavy Rain داستان پدری را روایت می‌کند که باید برای نجات پسرش از دست یک قاتل سریالی، دست به کارهای خطرناکی بزند. آنها با این بازی سبک «درام تعاملی» را با قدرتی بیشتر به دنیا معرفی کردند. آخرین ساخته‌شان، Beyond که هم ادامه‌دهنده‌ی روند بازیسازی کوانتیک دریم است و هم دنباله‌ی معنوی Heavy Rain محسوب می‌شود، روایتگر مصیبت‌های دختری است که با روحی اسرارآمیز در ارتباط است.

هنوز اطلاعاتی از زمان انتشار این بازی‌ها برای کنسول نسل‌هشتمی سونی اعلام نشده است. اما سونی قول داده که به زودی جزییات ماجرا را با طرفداران درمیان بگذارد.

منبع: PushSquare


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده