نویسنده: عارف حسین پور
// سه شنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۱۶

بازی Just Cause 3 در تاریخ ۱۰ آذر امسال منتشر خواهد شد

کمپانی اسکوئر انیکس طی برگزاری کنفرانس اختصاصی‌اش در نمایشگاه E3 2015 علاوه بر نمایش بخش‌هایی از گیم‌پلی بازی Just Cause 3، اطلاعات زیادی درباره‌ی آن ارائه کرد. با زومجی همراه باشید.

مهمترین نکته‌ای که در نمایش Just Cause 3 خودنمایی می‌کرد، انفجارهای پی‌در‌پی و تخریب‌پذیری عالی محیط بازی بود. بازی در نقشه‌ای پهناور به مساحت ۴۰۰ مایل مربع جریان دارد و شامل ویژگی‌های جدید و ارتقا یافته‌ی زیادی نسبت به قسمت قبلی است. سازندگان بازی در استودیوی اولانچ علاوه بر حفظ چتر نجات معروف شخصیت اصلی، او را به یک لباس پروازی جالب نیز مجهز کرده‌اند و ویژگی‌های کنترلی تازه‌ای را به چنگک مخصوصش اضافه نموده‌اند.

ریکو رودریگز (شخصیت اصلی) به سلاح‌های متنوعی مجهز است و می‌تواند از وسایل نقلیه‌ی مختلفی استفاده کند؛ او حتی به تعداد بی‌نهایت بمب C4 در اختیار دارد تا بتواند همه جا را به آتش بکشد!

Just Cause 3 که دنباله‌ی بازی Just Cause 2 سال ۲۰۱۰ است، در تاریخ ۱۰ آذرماه امسال برای رایانه‌های شخصی ویندوزی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد.

شما می‌توانید تریلر زیبا و هیجان‌انگیز بازی را اینجا مشاهده کنید.

[alert variation="alert-info"]زمان‌بندی کنفرانس‌ها به وقت تهران و همچنین عناوین بازی‌ها را می‌توانید از اینجا مشاهده کنید. [/alert]

[alert variation="alert-warning"]برای مشاهده کلیه اخبار، مقالات و حواشی مربوط به E3 2015 به صفحه اختصاصی این رویداد در زومجی مراجعه کنید [/alert]


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده