// سه شنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۰۰

بازی‌ Star Ocean Integrity and Faithlessness به دست کاربران امریکا و اروپا می‌رسند

همانطور که در پوشش زنده‌ی زومجی از کنفرانس اسکور انیکس مشاهده کردید، این کمپانی و ترای-ایسِ ژاپن اعلام کردند که بازی‌ Star Ocean Integrity and Faithlessness بومی سازی شده و برای کاربران شمال امریکا و اروپا منتشر خواهند شد.

اسکور انیکس وعده داد که بازی Star Ocean Integrity  and Faithlessness با نرخ ۶۰ فریم در ثانیه اجرا خواهند شد و این نرخ فریم حتی در مبارزات نیز حفظ خواهد شد.

اسور انیکس قصد دارد تا بازی‌ را برای کاربران خارج از خاک ژاپن نیز بومی کند اما تنها نسخه‌ی تحت پلی استیشن ۴ بومی خواهد شد و خبری از عرضه‌ی نسخه‌ی تحت پلی‌استیشن ۳ برای دیگر کشورها نیست. این بازی قرار است در زمستان ۲۰۱۵ برای کاربران ژاپن منتشر شود اما کاربران امریکا و اروپا باید تا ۲۰۱۶ صبر کنند.

Star Ocean Integrity and Faithlessness یک بازی RPG ژاپنی است که توسط کمپانی Tri-Ace ساخته شده  توسط اسکور انیکس توزیع می‌شود.

منبع gamenewshq

[alert variation="alert-info"]زمان‌بندی کنفرانس‌ها به وقت تهران و همچنین عناوین بازی‌ها را می‌توانید از اینجا مشاهده کنید. [/alert]

[alert variation="alert-warning"]برای مشاهده کلیه اخبار، مقالات و حواشی مربوط به E3 2015 به صفحه اختصاصی این رویداد در زومجی مراجعه کنید [/alert]


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده