// چهار شنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۲:۰۱

رونمایی از بازی Mario Tennis: Ultra Smash برای کنسول Wii U در E3 2015

ماریو و دوستانش بازگشتی دوباره به کنسول‌ Wii U‌ شما به عنوان بخشی از بازی Mario Tennis: Ultra Smash خواهند داشت. این بازی زیبا  برای انتشار در فصل تعطیلات ۲۰۱۵ زمانبندی شده است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

نینتندو امروز در جریان رویداد دیجیتالی خود در E3 2015 از Mario Tennis: Ultra Smash جدیدترین بازی ورزشی کنسول نینتندو Wii U رونمایی کرد. هرچند ویدیویی بسیار کوتاه از گیم‌پلی بازی Mario Tennis: Ultra Smash پخش شد اما در این ویدیو نیز نکاتی از گیم‌پلی، گرافیک و حالت‌های مختلف بازی به چشم می‌خورد.

در بخش اول مسابقه شاهد رقابت شخصیت ماریو با پیچ هستم. به نظر می‌رسد گرافیک بازی به خوب و چشم‌نواز کار شده‌ است. در ادامه بازی در دو حالت یک به یک در مقابل هم و دو به دو در مقابل هم دنبال می‌شود. از نکات بازی قارچ‌هایی است که درون زمین تنیس ‌می‌افتد. در صورت برخورد قارچ‌ها با شما یا رقیبانتان در زمین تنیس قدرت‌هایی ویژه برای مدتی محدود دریافت خواهید کرد.

عرضه آخرین بازی Mario Tennis به سال ۲۰۱۲ باز ‌می‌گردد، زمانی که بازی Mario Tennis Open برای کنسول دستی نینتندو 3DS منتشر شد.

[alert variation="alert-info"]زمان‌بندی کنفرانس‌ها به وقت تهران و همچنین عناوین بازی‌ها را می‌توانید از اینجا مشاهده کنید. [/alert]

[alert variation="alert-warning"]برای مشاهده کلیه اخبار، مقالات و حواشی مربوط به E3 2015 به صفحه اختصاصی این رویداد در زومجی مراجعه کنید [/alert]

منبع: Polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده