اطلاعات جدید دیگری از خصوصیات هیجانانگیز بازی Horizon: Zero Dawn منتشر شد
روز گذشته استودیو گوریلا گیمز، سازنده سری بازیهای Killzone بهصورت رسمی از بازی کاملا جدید و شگفتانگیز خود با نام Horizon: Zero Dawn رونمایی کرد. پس از انتشار اطلاعات کلیدی از بازی، سازندگان این بازی اطلاعات دیگری را از خصوصیات آن منتشر کردند که توجه شما را به ادامه مطلب جلب میکنیم.
تبلیغات
هِرمَن هالست، مدیر گوریلا گیمز و مَتیس دی-یانگ، کارگردان Horizon: Zero Dawn در رابطه با این بازی گفتند:
- گوریلا گیمز حدود چهار سال و نیم است که روی این بازی کار میکند. پس از اتمام مراحل ساخت Killzone 3، تیمی بیست نفره کار تولید Horizon: Zero Dawn را آغاز کردند. این تیم مسئولیت طرحها و نمونههای ابتدایی بازی را برعهده داشت. پس از عرضه Killzone: Shadowfall، تیم «اصلی» گوریلا کار ساخت Horizon: Zero Dawn را آغاز و پس از یک سال و نیم، نتیجه کار آنها چیزی که دیشب مشاهده کردید شد.
- Horizon: Zero Dawn «بزرگترین» بازیای است که گوریلا گیمز در تاریخ استودیو خود تولید کرده.
- وقایع بازی صدها سال پس از آخرالزمان اتفاق میافتد.
- اِلوی، شخصیت اصلی بازی شکارچی ماشینآلات ساخته شده از تکنولوژی است و حدود ۲۰ سال سن دارد. او که یک دختر است، یکی از بهترین شکارچیان قبیله خود است.
- در بازی استراتژی و شِگِردهای زیادی برای یافتن راهحل برای از بین بردن دشمنان وجود دارد.
- از بین بردن ماشینآلات و جمعآوری منابع آنها به شما اجازه ساخت سلاح، مهمات و ابزار را میدهد.
- Horizon: Zero Dawn یک بازی جهانآزاد است و تنوع زیادی در ماشینآلات کوچک و بزرگ وجود دارد.
- تریلری که مشاهده کردید از نسخه پیش از آلفا (pre-alpha) بازی بود و روی پلیاستیشن 4 اجرا میشد.
- گوریلا گیمز همیشه سعی کرده از نظر بصری سمبلی برای پلتفرمهای پلیاستیشن تولید کند و اگرچه بازی جدید آنها جهانآزاد است، اما بازهم دوست دارند این روند را ادامه و حتی کیفیت را بالاتر از گذشته ببرند. اجرای چنین بازی بزرگی روی GPU کنسول کار مشکلی است، برای همین تیم فنی گوریلا از نهایت قدرت فنی پلیاستیشن 4 استفاده کردند.
- ساخت یک موتور جداگانه برای بازی Killzone: Shadowfall کمک زیادی به Horizon: Zero Dawn کرده است. پس از عرضه Shadowfall، استودیو موتور جدید خود را برای ساخت بازی برای پلیاستیشن 4 داشت و تیم فنی هم به خوبی راههای استفاده از آن را بلد بود. با این حال هنرمندان گوریلا مجبور شدند خصوصیات دیگری را به موتور خود اضافه کنند و باوجود جزئیات بازی جدید، انجام این کار فوقالعاده مشکل بوده است. با تمام این سختیها بازی به خوبی روی کنسول سونی اجرا میشود و سازندگان قصد دارند آن را هرچه بهتر کنند.
- خصوصیات نقشآفرینی بازی شامل شکار ماشینآلات برای بدستآوردن منابع (بازیکنان شکار خود را از موجودات کوچک آغاز و هرچه جلوتر روند و در این کار حرفهای شوند، با ماشینهای بزرگتر مبارزه میکنند) است. ساخت و ساز یکی از خصوصیات اصلی بازی است و ماموریتهای «بسیار زیادی» هم وجود دارد.
- Horizon: Zero Dawn یک افق جدید در بازیهای گوریلا است و اعضای استودیو امیدوارند آن را به یک «سری» شگفتانگیز تبدیل کنند. چیزی که شب گذشته مشاهده کردیم تنها بخش کوچکی از بازی بود. هنوز چیزهای زیادی وجود دارد که گوریلا مشتاقانه دوست دارند در آینده آنها را به ما نشان دهد.
به عقیده من یکی از بهترین نمایشهای E3 2015 همین بازی Horizon: Zero Dawn بود و بدون شک اگر گوریلا بتواند از ایدههای اصلی بازی که بسیار جالب هستند به خوبی استفاده کند، کاربران پلیاستیشن 4 شاهد یک بازی و حتی سری فراموشنشدنی در تاریخ پلیاستیشن خواهند بود.
بازی Horizon: Zero Dawn در سال ۲۰۱۶ بهصورت انحصاری برای پلیاستیشن 4 عرضه خواهد شد.
منبع: Dualshockers
داغترین مطالب روز