نویسنده: سعید نیکبخت
// چهار شنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۰

تایید شد: در بازی Mirror's Edge: Catalyst از هیچ گونه سلاح گرمی استفاده نخواهید کرد

روز گذشته زمانی که بازی Mirror's Edge: Catalyst در کنفرانس الکترونیک آرتز به نمایش گذاشته شد، شخصیت اصلی بازی با نام فِیث، از هیچ اسلحه  و سلاح گرمی استفاده نکرد. استودیو دایس تایید کرده این خصوصیت که در نسخه اول وجود داشت به دلایلی از بازی حذف شده است. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

زمانی که بازی Mirror's Edge در سال ۲۰۰۸ عرضه شد، بازیکنان توان استفاده از تفنگ را در بازی داشتند. اما در نسخه جدید بازی دایس تصمیم گرفته مبارزات با سلاح گرم توسط شخصیت اصلی  را از بازی حذف کند.

سارا جَنسِن، تهیه‌کننده ارشد Mirror's Edge: Catalyst در این رابطه گفت:

در بازی Mirror's Edge: Catalyst، بازیکنان از هیچ سلاح گرمی استفاده نخواهند کرد. ما این خصوصیات را از بازی حذف کردیم و بازیکنان حتی نمی‌توانند این‌گونه سلاح‌ها را از روی زمین بردارند.

با این حال فیث همچنان دشمنان زیادی دارد که باید با آن‌ها مبارزه کند، اما بدون استفاده از اسلحه چگونه می‌توان مقابل تمام آن‌ها ایستاد؟ جَنسِن می‌گوید:

فِیث با دیگران مبارزه می‌کند، اما هیچ‌گاه کسی را نمی‌کُشد. مبارزات بیشتر به حرکت‌کردن خلاصه می‌شود و این تصمیم بیشتر با مکانیک‌های بازی همخوانی دارد. زمانی که فِیث بدون توقف حرکت می‌کند، هیچ گلوله‌ای به او اثابت نخواهد کرد. با این روش می‌توانید مانع صدمه‌رسیدن به او شوید، اما زمانی که در نقطه‌ای ایستادید، امکان صدمه‌دیدن این دختر وجود دارد.

اگر اولین ویدیو منتشرشده از این بازی را مشاهده نکردید، می‌توانید از طریق زومجی به مشاهده تریلر بازی Mirror's Edge: Catalyst در کنفرانس E3 2015 کمپانی الکتروینک آرتز بپردازید.

بازی Mirror’s Edge: Catalyst در تاریخ ۲۳ فوریه ۲۰۱۶ (چهارم اسفند) برای پلتفرم‌های پلی‌‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی معرفی خواهد شد.

منبع: Polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده