بتسدا: بازی Doom به شدت شما را به چالش خواهد کشید
مارتی اِستِرَتِن، تهیهکننده استودیو آیدی سافتور در جریان نمایشگاه E3 2015 صحبتهای جالبی را در رابطه با درجه سختی بازی Doom انجام داد:
کسانی را دیدم که اعتقاد داشتند بازی آسان است، اما باید به شما بگویم Doom به هیچوجه آسان نخواهد بود. مانند اولین نسخه این سری، این بازی هم چالش برانگیز خواهد بود.
وی در ادامه گفت شخصی که در کنفرانس بتسدا بازی را اجرا کرده یکی از افراد ماهر استودیو در این بازی بوده و همین مسئله باعث شده Doom جدید زیاد چالش برانگیز به نظر نرسد. اِستِرَتِن در ادامه گفت برای یافتن کسی که در بازی عملکرد بهتری داشته، استودیو آنها آزمایشی را راه انداخته و بهترین فرد را برای اجرا زنده بازی انتخاب کرده است.
تهیهکننده آیدی سافتور در ادامه گفت در بازی مناطق وسیعی وجود خواهد داشت که به شما اجازه میدهد از هر روشی که علاقه داشتید دشمنان خود را از بین ببرید. دشمنان بازی در این مناطق مانند بازی Rage، یکی دیگر از بازیهای آیدی سافتور درطول محیط حرکت میکنند:
حتی مواقعی که حس میکردید حرکات دشمنان از قبل نوشته و کارگردانی شده، هیچگونه دروغی درکار نبوده و همه چیز بهصورت داینامیک اتفاق افتاده است. دشمنان میتوانند به شیوههای منحصر به فرد در محیط حرکت کنند.
هوگو مارتین، طراح هنری بازی Doom در رابطه با روند بازی گفت:
تجربه هرکس از این بازی با دیگری تفاوت دارد و هیچگاه دو نفر را نخواهید دید که به یک شکل بازی را طی کرده باشند.
نسخه جدید سری بازیهای Doom بهار سال ۲۰۱۶ برای پلتفرمهای پلیاستیشن 4، ایکسباکس وان و رایانههای شخصی عرضه خواهد شد. نسخه آزمایشی این بازی قبل از عرضه بازی دراختیار کاربران قرار خواهد گرفت.
منبع: Gamespot