نویسنده: سعید نیکبخت
// چهار شنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۱۰

بازی Gears of War: Ultimate Edition برای ویندوز معرفی شد

در جریان کنفرانس PC Gaming در نمایشگاه E3 2015، استودیو کولیشن، سازنده جدید سری Gears of War از بازی Gears of War: Ultimate Edition برای سیستم‌عامل ویندوز رونمایی کرد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

راد فرگوسن، مدیرعامل استودیو کولیشن روی استیج کنفرانس PC آمد و در خبری اعلام کرد Gears of War: Ultimate Edition برای ویندوز منتشر خواهد شد. این نسخه از رزولوشن 4K، نرخ‌فریم نامحدود، دایرکت‌ایکس ۱۲، موس و کیبرد و کنترلر پشتیبانی خواهد کرد.

این معرفی دقیقا پس از خبر انتشار بازی Killer Instinct برای ویندوز ۱۰ توسط فیل اسپنسر اعلام شد. فرگوسن در ادامه اعلام کرد «در حال حاضر» هیچ اطلاعاتی در رابطه با انتشار نسخه‌های دیگر سری Gears of War برای رایانه‌های شخصی وجود ندارد، اما امکان این‌که در «آینده» صحبت‌های بیشتری در این رابطه انجام شود وجود دارد.

فرگوسن روز گذشته هم در کنفرانس مایکروسافت از نسخه بازسازی شده Gears of War برای ایکس‌باکس وان رونمایی و در خبری دیگر به معرفی بازی Gears 4، جدیدترین نسخه این سری پرداخت.

[alert variation="alert-info"]زمان‌بندی کنفرانس‌ها به وقت تهران و همچنین عناوین بازی‌ها را می‌توانید از اینجا مشاهده کنید. [/alert]

[alert variation="alert-warning"]برای مشاهده کلیه اخبار، مقالات و حواشی مربوط به E3 2015 به صفحه اختصاصی این رویداد در زومجی مراجعه کنید [/alert]

منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده