// چهار شنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۳۰

سونی به صورت رسمی در مراحل ساخت بازی Shenmue 3 همکاری خواهد کرد

جیو کرسی مدیر بخش تولید بازی‌های third party (بازی‌هایی که توسط استودیوهای خارج از محدوده اختیار سونی ساخته می‌شوند) کمپانی سونی روز گذشته در همایش E3 اعلام کرد که آن‌‌ها به صورت رسمی بودجه‌ی ساخت بازی تازه معرفی شده‌ی Shenmue III را تامین کرده و در مراحل ساخت نیز با تیم سازنده همکاری خواهند داشت. با زومجی برای خواندن جزئیات خبر همراه شوید.

کرسی در طی مراسم پلی‌استیشن لایو اعلام کرد که:

تقریبا از زمانی که من در تیم پلی‌استیشن کار می‌کردم طرفداران همیشه درمورد بازی Shenmue III سوال می‌کردند و سال گذشته بود که ما با آقای سوزوکی در همایش توسعه دهندگان بازی (GDC) ملاقات کردیم. این دیدار ما شروعی بود بر یک راه طولانی تا بفهمیم که برای اتمام ساخت این بازی مورد انتظار باید چه کاری انجام دهیم. در پایان به این نتیجه رسیدیم که باید بگذاریم طرفداران اعلام حضور کنند و وبسایت کیک استارتر نیز بهترین مکان ممکن برای اینکار به نظر می‌رسید.

سونی طی کنفرانس E3 خود با رونمایی رسمی از بازی Shenmue III از طرفداران درخواست کرد تا به کمپین این بازی در وبسایت کیک استارتر رفته و مبلغی را برای تامین بودجه‌ی بازی اهدا کنند. همانطور که انتظار می‌رفت کمتر از ۹ ساعت بازی Shenmue III به مبلغ مورد درخواست خود که دو میلیون دلار بود رسید. کرسی در ادامه گفت:

بنا بر این ما مبلغ دو میلیون دلار را عنوان کردیم و تصمیم گرفتیم که اگر طرفداران از بازی پشتیبانی کنند پس ما هم بدون شک برای تحقق این رویا تمام تلاش خود را به کار خواهیم برد. کمپانی سونی و تیم پلی‌استیشن قطعا در ساخت این بازی همکاری خواهند کرد.

تمامی مراحل ساخت از طریق بخش تولید بازی‌های third party انجام خواهد شد و ما به تیم «وای‌اس نت» برای اتمام ساخت بازی کمک خواهیم کرد. همانطور که گفته شد با توجه به استقبال بی نظیر طرفداران تیم ما در طی تمامی مراحل ساخت با تیم سازنده همکاری خواهد کرد و برای دیدن نتیجه در طی یک یا دو سال آینده به شدت هیجان زده هستیم.

Shenumue 3 قرار است فقط برای پلتفرم‌های PC و پلی‌استیشن 4 توسعه داده شود و متاسفانه این بازی برای کنسول‌ ایکس‌باکس وان تولید نخواهد شد.

[alert variation="alert-warning"]برای مشاهده کلیه اخبار، مقالات و حواشی مربوط به E3 2015 به صفحه اختصاصی این رویداد در زومجی مراجعه کنید [/alert]

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده