نویسنده: عارف حسین پور
// پنجشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۰

بتسدا بازی موبایلی Fallout Shelter را برای کسب پول نساخته است

انتشار بازی موبایلی Fallout Shelter روی پلتفرم iOS توفیقات زیادی را برای بتسدا به همراه داشت. این بازی که روز یکشنبه عرضه شد، هم‌اکنون محبوب‌ترین بازی رایگان فروشگاه آیتونز است. برای اطلاع از جزییات این خبر با زومجی همراه باشید.

Fallout Shelter همچنین اکنون به عنوان درآمدزاترین بازی آیتونز پس از بازی‌های Clash of Clans و Game of War شناخته می‌شود؛ این بازی به لحاظ سوددهی در رده‌ی چهارم جدول برنامه‌های پربازده آیتونز قرار دارد.

تاد هوارد، کارگردان بازی Fallout 4، طی صحبت‌هایی که در نمایشگاه E3 داشت اعلام کرد که از موفقیت Fallout Shelter، به خصوص در بخش درآمدزایی شگفت‌زده شده است. او درباره‌ی این بازی گفت:

این درباره‌ی کسب پول نیست. این به درستی نشان می‌دهد که طرفداران باهوش هستند و اگر به آنها چیزی بدهید که به نظرشان جالب باشد، احتمالا به افرادی که آن را ساخته‌اند جایزه خواهند داد.

Fallout Shelter یک بازی رایگان است و بازیکن‌ها در آن فقط برای خرید بسته‌های ويژه‌ای که شامل محتواهای گوناگون هستند پول پرداخت می‌کنند. قیمت هر بسته به تنهایی ۹۹ سنت است، اما می‌توان با پرداخت ۲۰ دلار یک مجموعه‌ی ۴۰ تایی از این بسته‌ها را خریداری نمود.

بتسدا همچنین از طریق توییتر اعلام کرد که نسخه‌ی اندروید Fallout Shelter در دست ساخت قرار دارد و طی ماه‌های آینده منتشر می‌شود.

بله، ما همچنین بر روی Fallout Shelter برای اندروید مشغول به کار هستیم. امیدواریم که این نسخه طی ماه‌های آینده منتشر شود. بله، ما همچنین بر روی Fallout Shelter برای اندروید مشغول به کار هستیم. امیدواریم که این نسخه طی ماه‌های آینده منتشر شود.

در بازی Fallout Shelter شما باید پناهگاه زیرزمینی خود را بسازید و مثل یک مدیر آن را سرپرستی کنید. وظیفه‌ی اصلی شما هدایت افرادی است که درون این پناهگاه زندگی می‌کنند و باید سعی کنید که مسئولیت‌های مختلفی را به آنان واگذار نمایید و شاد نگه‌شان دارید.

گفتنی است که بازی پرطرفدار Fallout 4 در تاریخ ۱۹ آبان ماه ۱۳۹۴ برای رایانه‌های شخصی ویندوزی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد.

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده