نویسنده: سعید نیکبخت
// پنجشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۰۰

در بازی Uncharted 4: A Thief's End، شخصیت اِلنا از دست نِیتِن بسیار عصبانی است

سه‌شنبه صبح سونی کنفرانس خود را با نمایشی فوق‌العاده زیبا از بازی Uncharted 4: A Thief's End به پایان رساند. پس از پایان کنفرانس، ناتی داگ پشت درهای بسته همان دمو را به شکل دیگری بازی کرده و در برخی نقاط، تصاویر جدیدی را هم به اهل رسانه نشان داده است. با زومجی همراه باشید.

روز گذشته نِیل دراکمن، مدیر نوآوری دو بازی Uncharted 4 و The Last Of Us، پشت درهای بسته همان مرحله‌ای که با یکدیگر مشاهده کردیم را برای اهل رسانه بازی کرد. وی در توضیحات خود گفت:

ما این دمو را با یک روش یکسان بازی می‌کنیم، اما زمانی که بازی عرضه شد می‌توانید از هر راهی که دوست دارید آن را تجربه کنید.

در انتهای این تریلر، دریک با جیپ خود چَپ می‌کند و با برخورد به موانع مختلف، در انتها با قلاب خود به خودرویی دیگر متصل می‌شود. نیتن به دلیل این‌که از قدرت عضلانی زیادی برخوردار است، با یک دست خود تیراندازی و با دستی دیگر قلاب را نگه داشته. ظاهرا قلاب دریک نقش بزرگی را در گیم‌پلی بازی خواهد داشت و بازیکنان زمانی که به آن آویزان هستند، همیشه می‌توانند با دستی دیگر تیراندازی کنند.

سرانجام دریک خود را از ماشینی که از آن آویزان شده بالا می‌کشد و پس از آن صحنه‌‌های تیراندازی سینمایی میان او و موتورسیکلت‌هایی که درحال تیراندازی به وی هستند شروع می‌شود. نیتن سرانجام خود را به اولین ماشین که در حال تعقیب‌کردن سَم هست می‌رساند و با نابودکردن دشمنان، این ماشین را می‌دزد. پس از رسیدن دو برادر به یکدیگر، بحث و جدلی میان این دو شکل می‌گیرد. نیت و سم برای این بحث می‌کنند که کدام یک از آن‌ها باید روی ماشین دیگری بپرد و در حالی که هیچ‌کدام از آن‌ها کوتاه نمی‌آید، ماشین وَنی جلوی دید آن‌ها را می‌گیرد و باعث تصادف دریک و برادرش می‌شود.

Uncharted 4 آیا سم با کارهایش می‌تواند مانع جدایی نیتن و النا از یکدیگر شود؟

نیت که تنها امیدش موتورسیکلت سم است، از جا بلند می‌شود و یک ماشین مجهز و انتقا‌م‌جو را رو به روی خود می‌بیند. سم با موتورش به داد برادر خود می‌رسد و پس از یک سکانس هیجان‌انگیز، این دو از دست دشمنان خود فرار می‌کنند.

پس از آن نوبت به یک میان پرده داستانی می‌رسد. در حالی که سالی، سم و نیتن درحال یافتن گنجی با ارزش هستند، دریک به اِلِنا، همسر خود واقعیت را نگفته و با دلایل خاص خود، واقعیت را از زن خود پنهان کرده است. زمانی که اِلِنا متوجه این قضیه می‌شود، به نیت می‌گوید:

ازت نا امید شدم و باید  اینو بدونی که منو خیلی ناراحت کردی.

همان‌طور که در تصویر میانی مطلب مشاهده می‌کنید، اِلِنا از دست دریک بسیار عصبانی و ناراحت است. هنوز مشخص نیست پای دریک تا چه اندازه در گل فرو رفته، اما سال آینده از جدیدترین ماجراجویی‌های او باخبر خواهیم شد.

منبع: Destructoid


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده