نویسنده: عارف حسین پور
// جمعه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۳۲

میشل انسل در پروژه‌ی ساخت بازی Beyond Good and Evil 2 حضور ندارد

به تایید کمپانی یوبی‌سافت، میشل انسل، بازی‌ساز معروفی که او را به خاطر کارگردانی و طراحی Beyond Good & Evil و چندین بازی از سری Rayman می‌شناسیم، در ساخت Beyond Good and Evil 2 نقشی نخواهد داشت.

تونی کی، نایب رییس ارشد بخش فروش و بازاریابی یوبی‌سافت، در گفتگویی با وبسایت IGN اعلام کرد که انسل در پروژه‌ی ساخت قسمت دوم مجموعه‌ی Beyond Good and Evil حضور ندارد. کی توضیح داد که انسل در حال حاضر به سختی مشغول کار روی بازی‌های دیگری است و نمی‌تواند در ساخت Beyond Good and Evil 2 همکاری داشته باشد.

یو‌بی‌سافت بلافاصله پس از انتشار این خبر نسبت به آن عکس‌العمل نشان داد و ضمن اشاره به غیر واقعی بودن خبر IGN، اعلام کرد که انسل هم‌اکنون بر روی پروژ‌ه‌های مختلفی برای این کمپانی فعالیت می‌کند، اما درباره‌ی حضور او در تیم سازنده‌ی Beyond Good and Evil 2 صحبتی مطرح نشد.

بازی Beyond Good and Evil 2 سال گذشته برای کنسول‌های نسل جدید به طور رسمی معرفی شد، اما پس از آن انسل استودیوی شخصی خود را تاسیس نمود و بر روی بازی جدیدی به نام WiLD مشغول به کار شد.

هم‌اکنون درباره‌ی Beyond Good and Evil 2 و روند ساخت آن اطلاعات زیادی در دست نیست. شماره‌ی اول این مجموعه که در سال ۲۰۰۳ انتشار یافت، با استقبال گستره‌ی بازیکن‌ها و منتقدین مواجه شد.

منبع: VG 247