// شنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۳۰

نسخه‌های Pipboy Edition بازی Fallout 4 به طرز دیوانه واری به فروش رفت

هنگامی که کمپانی بتسدا در کنفرانس E3 خود از نسخه‌ی ویژه بازی Fallout 4 با نام «Pipboy Edition» رونمایی کرد و محتویات آن را به نمایش گذاشت تمامی حاضرین سرود شادی سر دادند. حال پس از گذشت کمتر از یک هفته تمامی این نسخه‌ها پیش خرید شده‌اند. با زومجی برای خواندن جزئیات خبر همراه شوید.

اتفاقی که پس از پایان کنفرانس افتاد اصلا متعجب کننده نبود. مردم با عجله‌ی تمام اقدام به پیش خرید این نسخه‌ی ۱۹۹.۹۹ دلاری کردند تا بتوانند نسخه‌ای کاملا واقعی از ابزار معروف پیپ‌بوی را بر دستان خود ببندند و در نتیجه اکنون موجودی تمامی فروشگاه‌ها به اتمام رسیده است.

علاقه‌مندان در شبکه‌ی اجتماعی تویتر از پیت هاینز معاون ارشد بخش ارتباطات عمومی و بازاریابی کمپانی بتسدا سوال کردند که تیم سازنده قصد دارد در مقابل تمام شدن تمامی نسخه‌های ویژه چه اقدامی انجام دهد. او با ارسال چندین تویت مختلف سعی کرد تا تمامی سوالات را پاسخ داده و به طرفداران اطمینان خاطر دهد.

اول اینکه به گفته هاینز کمپانی بتسدا به شدت در تلاش است تا نسخه‌های ویژه بیشتری را تولید کرده و به دست خرده فروشان برساند تا طرفداران بتوانند بدون مشکل آن را پیش خرید کنند.

او همچنین در ادامه اضافه کرد که نمی‌داند کدام فروشگاه در کدام منطقه نسخه‌ی ویژه‌ی بیشتری از این بازی خواهد داشت بنابراین باید خودتان کمی جست و جو کنید.

fallout 4 pip boy

مانند تمامی اجناسی که درخواست برای خریدشان بسیار بالا است، همیشه افرادی پیدا می‌شوند که با خرید چندین نسخه و اقدام دوباره به فروششان با قیمتی بسیار بالا هنگامی که فروشگاه‌ها به اتمام موجودی می‌رسند، سعی دارند که سود بسیار زیادی به دست آورند. حال پیت هاینز در تویت دیگری نسبت به اینگونه افراد چنین واکنشی نشان داد:

من کاملا از وجود چنین افرادی آگاه هستم که چندین نسخه را یک جا خریداری کرده و پس از مدتی در وبسایتی مانند ebay سعی به فروش آن‌ها با قیمتی بالاتر می‌کنند. من از فروشگاه بتسدا درخواست کردم که به مسئله رسیدگی کرده و آن‌را حل کند. همچنین با تیم فروشمان نیز صحبتی داشتم و آن‌ها را از این مشکل آگاه کردم و درخواست کردم که با دیگر خرده فروشان نیز آن را مطرح کنند. بنا بر این کمپانی بتسدا کاملا آگاه بوده و سعی در کمک کردن دارد.

بازی Fallout 4 در تاریخ نوزدهم آبان ماه سال جاری برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Segmentnext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده