نویسنده: سعید نیکبخت
// شنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۰۰

تصاویر جدید بازی Call of Duty: Black Ops 3 با کیفیت بالا زیبا به نظر می‌رسند

کمپانی اکتیویژن اخیرا تصاویر جدید و با کیفیتی را از بازی Call of Duty: Black Ops 3 منتشر کرده که گوشه‌هایی از دنیای بازی و گرافیک ارتقا یافته آن نسبت به نسخه‌های قبلی را نشان می‌دهد. با زومجی و این تصاویر که با رزولوشن 1080p ضبط شده‌اند همراه باشید.

اکتیویژن در زمان انتشار این تصاویر، اطلاعاتی را هم در رابطه با سیستم شخصی‌سازی Call of Duty: Black Ops 3 منتشر کرده است:

تری‌آرک شخصی‌سازی سلاح‌ها در این سری را به مرحله جدیدی برده است. با سیستم Gunsmith، می‌توانید تمام سلاح‌ها را با شکل مورد علاقه خود برای قسمت جزئیات، دوربین و نشان‌ها شخصی‌سازی کنید. در این نسخه می‌توانید جز‌ئیات زیادی را به اسلحه خود اضافه و بهترین سلاح را برای میدان نبرد بسازید. در پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی، می‌توانید با فروشگاه جدیدی که برای طراحی سلاح‌ها اضافه شده،طرح‌های گرافیکی خود را تولید و روی سلاح‌ها قرار دهید. با ۶۴ مدل مختلف و سه قسمت اسلحه که می‌توانید طرح‌های خود را روی آن‌ها قرار دهید، بازیکنان می‌توانند سلاحی را برای خود تولید کنند که بیانگر حضور آن‌ها در میدان نبرد است.

درانتها این تصاویر جدید و فوق‌العاده زیبا را مشاهده و نظرات خود را در رابطه با آن‌ها با ما در میان بگذارید:

بازی Call of Duty: Black Ops 3 که توسط استودیو تری‌آرک در حال ساخته شدن است، در تاریخ ۱۵ آبان ۱۳۹۴ برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. برای اولین بار پس از عرضه Call of Duty: World at War، برای Black Ops 3 نسخه آزمایشی درنظر گرفته شده است که به بازیکنان اجازه دسترسی محدود به بخش چندنفره بازی را می‌دهد. کاربرانی که بازی را پیش‌خرید کنند، می‌توانند به این نسخه دسترسی پیدا کنند و طبق قرارداد همکاری که سونی با اکتیویژن منعقد کرده است، این نسخه آزمایشی بخش چند نفره زودتر از باقی پلتفرم‌ها به پلی‌استیشن 4 می‌آید.

منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده