نویسنده: آرش عیاری
// دوشنبه, ۱ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۰۰

سه ماموریت پیش‌درآمد رایگان در بازی Starcraft 2: Legacy of the Void

شرکت سرگرمی‌های بلیزارد در جریان کنفرانس بازی‌های پی‌سی در E3 2015 اعلام کرد که بازی Starcraft 2: Legacy of the Void با سه ماموریت رایگان عرضه خواهد شد. ماموریت‌هایی که داستان بازی را به نسخه قبلی متصل خواهند کرد.

استودیو بلیزارد اعلام کرد که این ماموریت‌ها به عنوان پیش‌درآمد بازی خواهند بود و با نام Whispers of Oblivion شناخته می‌شوند. این ماموریت‌ها برای تمام کاربران بازی Starcraft 2: Legacy  of the Void رایگان خواهد بود و داستان آن را به اتفاقات پیش‌آمده در نسخه قبلی یعنی Heart of the Swarm متصل خواهند کرد.

مراحل Whispers of the Oblivion اگرچه برای همه رایگان خواهد بود اما کسانی که اقدام به پیش‌خرید بازی کرده‌اند می‌توانند دسترسی سریع‌تری به مراحل داشته باشند. بلیزارد قصد دارد تا این پیش‌درآمد را در نسخه آزمایشی بازی که در مرداد ماه منتشر خواهد شد، به بازی اضافه کند. البته نسخه آزمایشی خصوصی بازی از بهار سال جاری آغاز شده است.

داستان Legacy of the Void بر روی نژاد پروتوس‌ها متمرکز خواهد بود و شخصیت اصلی آن آرتانیس خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به Legacy of the Void تریلر زیر را که در جریان کنفرانس پی‌سی به نمایش در آمد مشاهده کنید:

دانلود ویدیو

منبع: Polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده