// دوشنبه, ۱ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۰۰

تماشا کنید: مصاحبه با کلیف بلزینسکی در مورد بازی Bluestreak در E3 2015

مدتی قبل کلیف بلِزینسکی طراح سری بازی Gear of War خبر جدایی خود از استودیوی اپیک گیمز و تمرکز برروی بازی‌های مستقل را منتشر کرده بود. اکنون در جریان کنفرانس PC Gaming او جزئیات بیشتری از Project Bluestreak ساخته‌ی استودیوی باس‌ کی منتشر کرد. در ادامه با زومجی همراه باشید.

چند هفته‌ای می‌شود که در رسانه‌هایی مختلف خبر بازگشت کلیف بلِزینسکی با بازی‌ جدیدی پخش شده بود. او در جریان کنفرانس PC Gaming شخصا حاضر شده و از جدیدترین بازی استودیو تازه تاسیس خود رونمایی کرد. با توجه به تصاویر نمایش داده شده در کنفرانس در کنار مشاهده برخی سلاح‌های جدید با محیط کلی بازی نیز آشنا می‌شویم.

به گفته‌ی بلزینسکی بازی اکنون در حال توسعه با موتور گرافیکی آنریل 4 بوده و طبق اخبار منتشر شده در رویداد PAX East، این بازی از عینک واقعیت مجازی استیم و آکیولس رفت نیز پشتیبانی می‌کند.

دو نکته‌ی جالب BlueStreak را می‌توان یک رایگان بودن این بازی اول شخص  و دو، نشر بازی توسط نکسون (Nexon) بیان کرد. تا به امروز عرضه بازی Blue Streak تنها برای رایانه‌های شخصی تایید شده است. این بازی در کنار المان‌های علمی تخیلی در سبک تیراندازی خواهد بود.

دانلود ویدیو


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده