نویسنده: سعید نیکبخت
// دوشنبه, ۱ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۵۵

تماشا کنید: ۱۴ دقیقه از روند گیم پلی بازی Rise of the Tomb Raider

سرانجام اولین تریلر از بازی Rise of the Tomb Raider در کنفرانس E3 2015 مایکروسافت پخش شد. نمایش بازی روی قسمت‌های پلتفرمینگ و سینمایی بازی تمرکز داشت و قسمت‌های تیراندازی و مبارزات لارا با دشمنان و حیوانات خطرناک را نشان نداد. در ادامه با زومجی همراه باشید تا ۱۴ دقیقه از روند گیم‌پلی بازی که مبارزات را نشان می‌دهد را تماشا کنید.

در این ویدیو که دوست ندارم محتویات آن را زیاد برای شما فاش کنم، مبارزه لارا با یکی از خرس‌های خطرناک بازی را مشاهده کنید. ظاهرا خرس موردنظر زیاد جذب «زیبایی» لارا نشده و بدون هیچ توجهی قصد تکه‌پاره کردن او را دارد!

در ادامه تریلر گیم‌پلی بازی را مشاهده و نظرات خود را در رابطه با نسخه جدید سری تومب رِیدِر با ما درمیان بگذارید:

دانلود ویدیو

بازی Rise of the Tomb Raider  یکی از برگ‌های اصلی مایکروسافت در نمایشگاه E3 2015 بود. همان‌طور که در گذشته وعده داده شده بود،  در کنفرانس E3 2015 مایکروسافت سرانجام شاهد اولین نمایش گیم‌پلی این بازی بودیم.

Rise of the Tomb Raider شما را در نقش لاراکرافت که اتفاقات نسخه‌ی قبل در یاماتای حسابی حواس وی را پرت کرده، قرار می‌دهد. در این بازی وی به دنبال راز فناناپذیری در یخبندان‌های سیبری است. مبارزه‌ی لارا در این بازی هم با طبیعت ناشناس محیط و هم آسیب‌های روحی که در نسخه‌ی قبلی با آن‌ها مواجه شده است.

Rise of the Tomb Raider که در انحصار زمانی ایکس‌باکس 360 و ایکس‌باکس وان است، در تاریخ نامشخصی در سال ۲۰۱۵ عرضه خواهد شد. استودیو کریستال داینامیک سازنده‌ی نسخه‌ی ایکس‌باکس وان بازی و استودیو نیکسِس سافتور سازنده‌ی نسخه‌ی ایکس‌باکس 360 این بازی است.

منبع: PC Gamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده