نویسنده: سعید نیکبخت
// پنجشنبه, ۴ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۳۰

تماشا کنید: تریلر جدید بخش داستانی بازی Gears of War: Ultimate Edition

درحالی که همه منتظر معرفی نسخه بازسازی شده سه گانه Gears of War در کنفرانس E3 2015 مایکروسافت بودند، این کمپانی در خبری تنها از بازی Gears of War: Ultimate Edition که نسخه بهینه‌شده قسمت اول این سری است رونمایی کرد. درادامه با زومجی و تریلر جدیدی از بخش داستانی این بازی خاطره‌انگیز همراه باشید.

استودیو کوالیشِن و مایکروسافت در کنفرانس رایانه‌های شخصی E3 2015 هم حضور پیدا کردند و در خبری اعلام کردند بازی Gears of War: Ultimate Edition برای رایانه‌های شخصی هم عرضه می‌شود. اگرچه این بازی برای ویندوز هم عرضه می‌شود، اما تاریخ انتشار مشخصی ندارد و کاربران کنسول ایکس‌باکس وان هم‌اکنون درحال تجربه نسخه آزمایشی این بازی هستند.

در ادامه تریلر جدید منتشرشده از بخش داستانی بازی Gears of War: Ultimate Edition را مشاهده و نظرات خود را در رابطه با آن با ما درمیان بگذارید:

دانلود ویدیو

اگر دوست دارید اطلاعات بیشتری را از عملکرد نسخه آزمایشی این بازی بدست آورید، می‌توانید مقاله مربوط به تحلیل نسخه آزمایشی بازی Gears of War: Ultimate Edition به دست وبسایت دیجیتال فاندری را در زومجی مطالعه کنید.

بازی Gears of War: Ultimate Edition که با رزولوشن 1080p و نرخ‌ ۶۰ فریم بر ثانیه بر روی ایکس‌باکس وان اجرا می‌شود، در تاریخ ۲۵ آگوست (سوم شهریور) برای کنسول ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد. نسخه رایانه‌های شخصی بازی هنوز تاریخ انتشار مشخصی ندارد.

منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده