نویسنده: تیم زومجی
// پنجشنبه, ۴ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۳۰

بهترین تریلر نمایشگاه E3 2015 از نگاه زومجی: Dishonored 2

یکی از جذاب‌ترین بخش‌های۷  نمایشگاه E3، تریلرهای بازی‌های جدید و پرطرفدار است. E3 2015 پر از بازی‌ها و تریلرهای هیجان‌انگیز بود که نشان داد بازی‌های ویدیویی پیشرفت‌های زیادی در زمینه‌ صداگذاری و البته تدوین و جلوه‌های سینمایی داشته‌اند. تریلر بازی Dishonored 2 از نکاه زومجی بهترین تریلر را در E3 2015 داشت.

E3 امسال آن‌قدر شلوغ و پر از بازی‌ بود که برای تماشا کردن تریلرها و البته کنفرانس‌های آن، هنوز هم باید گذاشت و به تماشا نشست. امسال، تریلرهای زیادی۷ چه گیم‌پلی و چه سینمایی به نمایش در آمدند و بعضی از آن‌ها توانستند در لیست نهایی زومجی قرار بگیرند. نکته‌ای که در انتخاب بهترین تریلر نمایشگاه E3 از نگاه زومجی وجود دارد این است که منظور از انتخاب زومجی، بازی‌هایی بوده‌اند که تریلر و نمایش جذاب و البته جدیدی داشتند.

بهترین تریلر نمایشگاه E3 2015 از نگاه زومجی

Dishonored 2

dishonored

کنفرانس بِتسدا در E3 2015 اگرچه شامل حضور پر قدرت بازی Doom جدید و البته نسخه جدید سری Fallout بود اما ناگهان این شرکت از پروژه جدید استودیو آرکِین یعنی Dishonored 2 پرده برداشت. بسیاری از علاقه‌مندان انتظار داشتند تا این بازی با گیم‌پلی وارد این نمایشگاه شود اما تریلر سینمایی این بازی آن‌چنان جذاب و خوب بود که توانست بهترین تریلر نمایشگاه E3 2015 از نگاه زومجی لقب بگیرد.

دانلود ویدیو با رزولوشن HD 720p | دانلود ویدیو با رزولوشن 480p

رتبه دوم

Mirror's Edge Catalyst

دانلود ویدیو با رزولوشن HD 720p | دانلود ویدیو با رزولوشن 480p

رتبه سوم

Need For Speed

دانلود ویدیو با رزولوشن HD 720p | دانلود ویدیو با رزولوشن 480p


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده