نویسنده: تیم زومجی
// پنجشنبه, ۴ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۰۰

بهترین IP جدید E3 2015 از نگاه زومجی: Horizon Zero Dawn

شاید همواره دنباله‌ی بازی‌های قدیمی و مجموعه‌های پرطرفدار، هیجان‌انگیز باشند، اما مطمئنا رونمایی از بازی‌های کاملا جدید در E3 لذت خاصی را به مخاطبان خود انتقال می‌دهند. تیم زومجی بازی Horizon Zero Dawn انحصاری پلی‌استیشن 4 را بهترین IP جدید E3 2015 می‌داند.

ناشران بزرگ هر ساله علاوه بر ادامه‌ی مجموعه بازی‌های قبلی خود و اضافه کردن المان‌ها و ویژگی‌های جدید به آنها، ایده‌های دیگری را هم در قالب IP ها یا همان بازی‌های کاملا جدید پیاده سازی می‌کنند تا شاید این بازی‌ها هم آغازگر مجموعه‌های دیگری شود. E3 2015 میزبان IP ای جدید بسیاری بود که از بین آنها می‌توان به بازی اسرارآمیز Dreams یا بازی هک اند اسلش For Honor از یوبی‌سافت اشاره کرد.

 

سونی پلی‌استیشن

بهترین IP جدید نمایشگاه E3 2015 از نگاه زومجی
Horizon Zero Dawn

سرانجام خالقان مجموعه بازی‌های تیراندازی Killzone به سراغ ایده‌های جدیدی رفتند و در E3 2015 از بازی ماجراجویی نقش آفرینی Horizon Zero Dawn برای کنسول پلی‌استیشن 4 رونمایی کرد. Horizon دومین بازی بود که سونی در کنفرانس خود رونمایی کرد و برای نشان دادن آن سریع به سراغ روند گیم‌پلی آن رفت تا نشان دهد بازی تا چه حد کامل است و زمان زیادی به انتشار آن نمانده است. Horizon در دنیایی آخرالزمانی روایت می‌شود با این تفاوت که انسان‌ها باری دیگر به زندگی‌های قبیله‌ای و جنگاوری با سلاح‌های سرد مشغول شده‌اند و در سویی دیگر، روبات‌هایی به شکل حیوانات و اغلب دایناسورهای عظیم در این دنیا حضور دارند. المان‌های اکشن، نقش‌آفرینی و ماجراجویی در دنیایی آزاد و بزرگ Horizon ترکیب شده‌اند و می‌توان انتظار داشت تا گیم‌پلی وسیعی روبه رو باشیم.

رتبه دوم

Dreams

heroes of warcraft

رتبه سوم

ReCore

lara croft go

 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده