نویسنده: عارف حسین پور
// یکشنبه, ۷ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۰

شایعه: Rise of the Tomb Raider اواخر ۲۰۱۶ برای پلی‌استیشن 4 منتشر می‌ شود

همان‌طور که می‌دانید بازی Rise of the Tomb Raider در انحصار زمانی پلتفرم ایکس‌باکس است؛‌ به تازگی شایعه‌ای منتشر شده که بیان می‌کند این بازی در سه‌ماهه‌ی پایانی سال ۲۰۱۶ برای کنسول پلی‌استیشن 4 نیز منتشر خواهد شد.

این خبر توسط کانال یوتیوب The Know منتشر شده است که قبلا نیز شایعه‌ی ساخت بازی Dark Souls III را فاش کرده بود. ویدئویی که اخیرا در این کانال به انتشار رسیده است، به نقل از منبعی ناشناس بیان می‌کند که اسکوئر انیکس نسخه‌ی پلی‌استیشن 4 بازی Rise of the Tomb Raider را اواسط سال ۲۰۱۶ معرفی خواهد کرد.

طبق صحبت‌هایی که در این ویدئو مطرح شده‌ است، اسکوئر انیکس در نظر دارد تا نسخه‌ی پلی‌استیشن 4 بازی را به قیمتی ارزان‌تر یعنی ۴۰ دلار عرضه کند تا از دارندگان این کنسول بابت تاخیر در انتشار بازی دلجویی نماید؛ البته به احتمال زیاد تا آن زمان قیمت نسخه‌ی ایکس‌باکس بازی نیز کاهش خواهد یافت و حتی به کمتر از ۴۰ دلار خواهد رسید!

Rise of the Tomb Raider در تاریخ ۱۹ آبان ۹۴ برای ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس 360 مننشر خواهد شد. هنوز عرضه‌ی بازی برای سایر پلتفرم‌ها به تایید رسمی نرسیده است.

در کنفرانس شرکت مایکروسافت در نمایشگاه E3 یک تریلر ۱۴ دقیقه‌ای از گیم‌پلی Rise of the Tomb Raider به نمایش درآمد که می‌توانید آن را اینجا مشاهده کنید.

منبع: Push Square


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده