نویسنده: سعید نیکبخت
// چهار شنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۰۴

اطلاعات جدید از بازی Ancestors: The Humankind Odyssey، بازی جدید خالق Assassin's Creed

پِتریس دِیسِلِتس، خالق و کارگردان سابق سری Assassin’s Creed پس از مدت‌ها انتظار از بازی جدید خود با نام Ancestors: The Humankind Odyssey رونمایی کرد. در زمان رونمایی بازی اطلاعات خاصی از آن منتشر نشد، اما درادامه با زومجی همراه باشید تا شما در جریان آخرین اطلاعات منتشرشده از این بازی قرار دهیم.

Ancestors: The Humankind Odyssey یک بازی سوم‌شخص است که داستان انسان‌های اولیه و نقش آن‌ها در سیاره زمین را بیان می‌کند. در این بازی مشاهده خواهید کرد انسان‌ها چگونه کنترل این سیاره را در دست می‌گیرند و باعث نابودی آن شدند. در بازی شما کنترل شخصیتی را در دست دارید که تصمیم‌های او، باعث تاثیر جدی بر روی خانواده‌اش شده است.

Ancestors: The Humankind Odyssey به صورت یک بازی اپیزودی عرضه خواهد شد و درنهایت تجربه‌ای ۲۵ ساعته را به شما ارائه خواهد داد. در این بازی شما در نقش یک انسان اولیه کار خود را آغاز می‌کنید و روند تغییر و تحول آن را درطول زمان مشاهده خواهید کرد.

دیسلتس در این رابطه گفته است:

در این بازی به شما اولین باری که انسان‌ها روی پای خود ایستادند را نشان خواهیم داد. پس از آن اجازه دویدن را خواهیم داد و درادامه شما را در یک جهان‌آزاد رها می‌کنیم تا ببینیم تا چه مدت زنده خواهید ماند.

در اپیزودهای بعدی درنهایت شما صاحب یک خانواده و قبیله می‌شوید که احتیاج به زنده‌ماندن دارند.

بازی Ancestors: The Humankind Odyssey هنوز در مراحل ابتدایی تولید خود به سر می‌برد و تاریخ انتشار مشخصی ندارد.

دیسلتس پس از آن که در سال ۲۰۱۳ از کمپانی یوبی‌سافت اخراج شد، استودیو مستقل خود با نام پِنَش دیجیتال گِیمز را تاسیس کرد. در حال حاضر حدود پنجاه نفر در این استودیو مشغول کار هستند و اولین بازی آن‌ها که با نام Ancestors: The Humankind Odyssey و به صورت اپیزودیک عرضه خواهد شد، یک بازی درجه یک (AAA) است. هنوز پلتفرم خاصی برای این بازی اعلام نشده است.

نظر شما در رابطه با ایده جالب و اصلی بازی چیست؟

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده