نویسنده: سعید نیکبخت
// چهار شنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۴۵

اطلاعات جدیدی از سیستم مبارزات و سلاح های بازی For Honor منتشر شد

For Honor یکی از بازی‌هایی بود که کمپانی فرانسوی یوبی‌سافت در نمایشگاه E3 2015 معرفی کرد. درادامه با زومجی همراه باشید تا اطلاعات بیشتری از سلاح‌های بازی و سیستم مبارزات این بازی بدست آورید.

تمرکز اصلی For Honor روی مبارزات نزدیک و تن به تن است. بازیکنان از سه کلاس مبارز، شوالیه و سامورایی یکی را انتخاب و و ارد میدان مبارزه خواهند شد.

جیسون وَندِنبِرگ، مدیر نوآوری بازی For Honor در آخرین اطلاعات منتشرشده از این بازی در رابطه با سلاح‌ها صحبت کرده است:

هرموقع که سلاحی در دستتان باشد، تنها در آن زمان امنیت خواهید داشت. شخصیت شما به صورت خودکار دفاع خواهد کرد. به عنوان مثال زمانی که سلاح شما در دست چپ باشد و دشمن به همان سمت حمله کند، شخصیت شما دفاع خواهد کرد. اما زمانی که به سمت راست شما حرکت کند، آن زمان است که ضربه او به شما اصابت خواهد کرد. تغییردادن حالت مبارزه و انتقال سلاح‌ها به قسمت‌های مختلف زمان می‌برد، بنابراین برای موفقیت باید حرکات دشمنان را پیش‌بینی کنید.

همان‌طور که در زمان رونمایی بازی مشخص شد، در مقایسه با بازی‌های دیگر در For Honor باید برای پیروزی در سیستم مبارزات در تمام زمینه‌ها بهتر از رقیب خود عمل کنید. در این بازی نحوه ایستادن رقیب و نوع سلاح از اهمیت زیادی برای پیروزی برخوردار است:

ما سیستم مبارزات را به این شکل ساختیم تا نحوه ایستادن رقیبان را به خوبی نظارت کنید. اگر در یک مبارزه واقعی قرار داشتید، قطعا همین کار را انجام می‌دادید. زمانی که با یک شمشیر به مبارزه کسی می‌روید، توجه زیادی به دستی که شمشیر رقیب در آن قرار دارد خواهید کرد. شما به این قسمت توجه زیادی می‌کنید، چراکه اگر این کار را انجام ندهید، مبارزه برای شما تمام شده است.

For Honor (1)

 

نظر شما در رابطه با این اطلاعات چیست؟‌ به نظر شما For Honor می‌تواند به عنوان یک بازی موفق راه خود را به نسل هشتم باز کند؟

بازی For Honor که توسط استودیو مونترال یوبی‌سافت در دست تولید قرار دارد، در سال ۲۰۱۶ برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

منبع: Segmentnext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده