نویسنده: محسن وزیری
// یکشنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۰

شخصیت Wonder Woman نقش بسیار مهمی در فیلم «بتمن علیه سوپرمن» خواهد داشت

به لطف مصاحبه‌هایی که زک اسنایدر اخیراً انجام داده، اطلاعات بیشتری از «بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت» دستگیرمان شده و باید منتظر اخبار بیشتری هم از مراسم کامیک‌کان باشیم. او این بار در مورد واندر وومن صحبت‌ کرده است، شخصیتی که تا به حال او را روی پرده‌ی سینما ندیدیم.

مجله‌ی اینترتینمت ویکلی مصاحبه‌ی مفصلی با کارگردان فیلم ترتیب داده و انتظار برای فیلم را برای طرفداران سخت‌تر کرده است. او در بخشی از این مصاحبه، مورد اهمیت نقشی که گَل گَدوت در این فیلم و البته‌ فیلم‌های بعد از آن بازی می‌کند، صحبت کرده است.

واندر وومن نقش بسیار مهمی در فیلم دارد. از بسیاری جهات، او پایه و اساس شکل‌گیری «لیگ عدالت» است.

گدوت نیز در این باره می‌گوید:

انتظارات بسیاری از این شخصیت وجود دارد و غیرممکن است که به خاطر آن کمی مضطرب نباشم.

واندر وومن شمشیرزن قهاری است است و با طناب جادویی‌اش هم بسیاری از مجرمان را گیر می‌اندازد. گدوت درباره‌ی این مهارت‌ها در طول فیلمبرداری می‌گوید:

من عاشق کار با شمشیر هستم. این هم یکی دیگر از مهارت‌هایی است که به مجموعه‌ی مهارت‌های من اضافه شد. اما در مورد طناب، هنوز دارم روی آن کار می‌کنم.

هنری کَویل و بن افلک دو نقش اصلی «بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت» را ایفا می‌کنند و همانطور که گفته شد، گل گدوت هم نقش پرنسس دیانا یا همان واندر وومن را بازی خواهد کرد. ایمی آدامز، لارنس فیشبرن و دایان لِین هم از فیلم «مرد فولادین» برگشته‌اند. جسی آیزنبرگ نقش لکس لوتور، یکی از دشمن‌های سوپرمن را خواهد داشت و جرمی آیرنز نیز خدمت‌کار وفادار بروس وین، آلفرد خواهد بود. جیسون موموآ هم که او را از سریال «بازی تاج و تخت» به عنوان سردسته‌ی دوتراکی‌های به یاد دارید، حضور کوتاهی به عنوان شخصیت آکوامن دارد.

کریس تریو بر اساس فیلمنامه‌ای از دیوید گویِر داستان فیلم را شکل داده است و چارلز روون و دِبورا اسنایدر همسر زک اسنایدر، تهیه‌کنندگی فیلم را به عهده گرفته‌اند. جف جانز هم که یکی از نویسندگان شاخص کمیک‌های دی‌سی و از اعضای تیم خلاقیت این کمپانی است، روی پروژه نظارت دارد.

«بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت» در تاریخ ۶ فرودین ۹۵ اکران خواهد شد.

منبع: Coming Soon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده