نویسنده: سعید نیکبخت
// یکشنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۳۰

تصویر هنری و اطلاعات جدیدی از سریال Legends Of Tomorrow منتشر شد

سریال Legends Of Tomorrow، سریال فرعی‌ای که با حضور قهرمانان فرعی دو سریال Arrow و Flash در دست تولید قرار دارد، قرار است در سال ۲۰۱۶ روی آنتن برود. درادامه با زومجی همراه باشید تا تصویر هنری جدید منتشرشده از این سریال را مشاهده کنید.

در سریال Legends Of Tomorrow شاهد حضور شخصیت‌هایی چون فایراِستورم، کاپیتان کُلد و وِیو هیتِر از سریال Flash، اَتُم و قناری سیاه (از سریال Arrow) که به قناری سفید تغییر کرده خواهید بود. علاوه بر این قهرمانان و شخصیت‌های منفی شناخته شده (کاپیتان کُلد در سریال Flash یک قهرمان نیست. برای همین هنوز مشخص نیست چگونه وارد این تیم شده است)، شاهد حضور شخصیت‌های دیگر DC مانند هاک‌گِرل در این سریال خواهیم بود.

فیل کِلِمِر، مدیر اجرایی این سریال در رابطه با ماهیت اصلی آن گفته است شخصیت‌هایی که در سریال مشاهده خواهید کرد بدون شک قهرمان و اُسطوره (Legends) نخواهند بود:

بیشتر می‌توان به آن‌ها لقب خراب‌کار داد. به جای سفر در زمان و انجام کارهای قهرمانانه، این شخصیت‌ها بیشتر در این فکر هستند چگونه می‌توانند به جای اصلاح آینده آن را خراب کنند. این سریال یک دیوانه‌بازی واقعی خواهد بود.

همان‌طور که در گذشته به اطلاعتان رساندیم، یکی از شخصیت‌های ضدقهرمان دی‌سی که محبوبیت زیادی دارد، وَندال سَوِج (Vandal Savage) است که طول عمری هزار ساله دارد. شخصیت‌های افسانه‌ای سریال Legends Of Tomorrow برای متوقف کردن این شخصیت درطول زمان سفر می‌کنند و در این راه با مشکلات ناشناخته‌ای رو به رو خواهند شد. البته آن‌ها در این راه تنها نخواهند بود و با کمک شخصیت‌های دیگر مانند ریپ هانتر به مبارزه با ارتش وَندال خواهند رفت.

Legends Of Tomorrow تمرکز اصلی این تصویر جدید بیشتر روی فایراستورم، اَتُم و کاپیتان کُلد است

 

در این سریال برخی از شخصیت‌ها مانند کاپیتان کولد و ویو هیتر از قابلیت سفر در زمان برای ایجاد تغییر در سرنوشت خودشان استفاده می‌کنند و اینجاست که آن خراب‌کاری‌هایی که مدیر اجرایی سریال به آن اشاره کرد اتفاق می‌افتد:

چه کسی می‌تواند مقابل فرصت تصحیح گذشته یا جستجو در آینده ایستادگی کند؟ ایده سفر در زمان بحث‌های مربوط به خودش را دارد و این همان چیزی است که ما دوست داریم در رابطه با آن صحبت کنیم. بدون شک در سریال لحظاتی برای متوقف کردن وندال وجود خواهد داشت، اما شخصیت‌ها بیشتر روی ماموریت‌های جانبی خودشان تمرکز می‌کنند و زمانی که مردم سعی می‌کنند بازه زمانی خود را اصلاح کنند، آن موقع است که خراب‌کاری رخ می‌دهد.

نظر شما در رابطه با این اطلاعات جدید هیجان‌انگیز و تصویر هنری جدید چیست؟

سریال Legends Of Tomorrow که پخش آن از سال ۲۰۱۶ از شبکه CW آغاز خواهد شد، بازیگرانی مانند ویکتور گاربِر، دامینیک پِرسِل، وِن‌ورث میلِر از سریال The Flash، بِرَندون روث، کِیتی لاتز از سریال Arrow و آرتور دارویل از سریال Doctor Who، سیارا رِنه از Pippin و فِرَنز دِراما از Edge of Tomorrow را در لیست بازیگران خود دارد.

منبع: Comicbook


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده