نویسنده: عارف حسین پور
// چهار شنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۴۰

تماشا کنید: بازی جدید مجموعه‌ی Rayman برای گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها

یوبی‌سافت بازی جدید مجموعه‌ی Rayman را معرفی کرد. این بازی که Rayman Adventures نام دارد برای گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها منتشر می‌شود اما خبری از نسخه‌های کنسولی آن نخواهد بود.

در Rayman Adventures بازیکن‌ها باید داخل یک جنگل سحرآمیز به جستجو برای پیدا کردن تخم‌های باستانی که از یک درخت مقدس محافظت می‌کنند بپردازند. این تخم‌ها قبلا به شکل مرموزی دزدیده شده‌اند.

مثل بازی‌های قبلی مجموعه، محیط‌های Rayman Adventures از تنوع قابل قبولی برخوردارند و جنگل‌های شلوغ، قلعه‌های قدیمی متروک و حتی کوه افسانه‌ای الیمپوس را شامل می‌شوند. مثل همیشه شخصیت اصلی بازی ریمن است، اما دوست وایکینگش یعنی باربارا نیز او را در این ماجراجویی همراهی می‌کند.

در زیر تریلر معرفی بازی را مشاهده می‌کنید. مهمترین نکته‌ای که در این ویدئو دیده می‌شود طراحی پر رنگ و لعاب و جلوه‌های بصری شگفت‌انگیز بازی است که از این نظر می‌توان آن را شبیه بازی‌های کنسولی مجموعه مانند Rayman Origins و Rayman Legends دانست.

دانلود ویدئو

Rayman Adventures اولین بازی این سری نیست که فقط روی دستگاه‌های موبایلی منتشر می‌شود؛ یوبی‌سافت قبلا نیز دو بازی در سبک دویدن بی‌پایان به نام‌های Rayman Jungle Run و Rayman Fiesta Run را برای گوشی‌های هوشمند عرضه کرده بود.

یوبی‌سافت هنوز پلتفرم‌‌های Rayman Adventures را مشخص نکرده است، اما به احتمال زیاد این بازی برای دو سیستم عامل اندروید و iOS منتشر خواهد شد. همچنین هنوز معلوم نیست که Rayman Adventures یک بازی رایگان است یا بازیکن‌ها برای دسترسی به آن باید پول بپردازند.

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده