// شنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۰

بسته‌های الحاقی بازی Witcher 3 محتوایی به اندازه بازی Witcher 2 ارائه خواهند داد

استودیوی سی‌دی پراجکت رد اخیرا طی مصاحبه‌ای اطلاعات بیشتری از محتوا و اندازه‌ی دو بسته الحاقی غیر رایگان بازی The Witcher 3: Wild  Hunt منتشر کرده است. با زومجی برای خواندن جزئیات خبر همراه شوید.

کرنارد تماسکویچ کارگردان بازی The Witcher 3 در مصاحبه جدیدی مجددا تاکید کرد که دو بسته الحاقی غیر رایگانی که برای این بازی برنامه ریزی شده است روی هم رفته سی ساعت محتوای بیشتر ارائه خواهند داد که طبق اظهارات این کارگردان چنین مقداری تقریبا به اندازه‌ نسخه‌ی قبلی این سری یعنی The Witcher 2: Assassins of Kings که در سال ۲۰۱۱ منتشر شد خواهد بود.

این دو بسته الحاقی خط داستانی کاملا جدیدی را دنبال خواهند کرد و تمامی مشخصه‌های یک بازی کامل (مانند کات‌سین‌ها، شخصیت‌های جدید، آیتم‌های جدید، کارت‌های بازی جدید) و خیلی چیزهای بیشتری را با خود به همراه خواهند داشت.

اولین بسته الحاقی که «Hearts of Stone» نام دارد نزدیک به ده ساعت محتوای جدید به ارمغان خواهد آورد در حالی که دومین بسته الحاقی با نام «Blood and Wine» دو برابر این مقدار یعنی بیست ساعت گیم‌پلی بیشتر را ارائه خواهد داد. اما طبق گفته کارگردان بازی چنین زمانی کاملا تقریبی بوده و ممکن است تیم سازنده تا قبل از به پایان رسیدن زمان ساخت، محتواهای بیشتری نیز به آن اضافه کند. تماسکویچ در این باره گفت:

البته احتمالش وجود دارد که مقدار زمان اعلام شده بیشتر هم باشد چرا که روند ساخت برای ما همیشه اینگونه بوده است که یک مقدار زمان یا ساعت معین را انتخاب می‌کنیم اما در پایان محتوای ساخته شده دو برابر آن در می‌آید. با این حال من قول خاصی در حال حاضر نخواهم داد. حتی اگر چیز خاصی هم اضافه نشود شما می‌توانید این ده ساعت و بیست ساعت را باهم جمع کنید تا متوجه شوید که این دو بسته الحاقی محتوایی تقریبا به اندازه‌ی بازی The Witcher 2 به شما ارائه خواهند داد و چنین چیزی بسیار فوق العاده است.

همانطور هم که در ابتدا گفتم این دو بسته داستانی کاملا جدید را روایت خواهند کرد، داستانی بسیار احساسی که فکر می‌کنم بازیکنان از تجربه‌ی آن بسیار خوشحال خواهند شد.

The-Witcher-3-Wild-Hunt

بسته الحاقی «Hearts of Stone» برای عرضه در پاییز امسال برنامه ریزی شده است درحالی که بسته الحاقی بعدی یعنی «Blood and Wine» اوایل سال ۲۰۱۶ میلادی عرضه خواهد شد.

اگر به دنبال اخبار جدید از این بازی هستید، این هفته اعلام کردیم که خبری از محتوای رایگان جدید نخواهد بود و از طرفی دیگر طبق صحبت‌هاس استودیوی سی‌دی پراجکت رد تیم آن‌ها به شدت درحال ساخت و توسعه‌ی بروزرسانی جدید و بزرگ دیگری برای بازی است.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده