نویسنده: محسن وزیری
// شنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۰

اولین تصاویر از دنیل رادکلیف در نقش سم هاوزر، طراح سری GTA

دنیل رادکلیف ستاره‌ی هری پاتر قرار است در درامی تلویزیونی از شبکه بی‌بی‌سی که به ماجراها و مشکلات حقوقی بازی GTA می‌پردازد، نقش سم هاوزر طراح بازی و بنیان‌گذار راک‌استار را بازی کند. اولین تصاویر از محل فیلمبرداری این فیلم منتشر شده که در ادامه مشاهده می‌کنید.

بیل پکستون همبازی رادکلیف در این فیلم است که نقش جک تامپسون، وکیل ضد بازی‌های رایانه‌ای را بازی می‌کند. این فیلم تلویزیونی ۹۰ دقیقه‌ای که Game Changer نام دارد، توسط بی‌بی‌سی و به صورت غیر رسمی در حال ساخت است.
2902622-dan
داستان فیلم درباره‌ی دِوین مور، موکل تاپمسون است. دوین مور در سال ۲۰۰۵ سه افسر پلیس را به قتل رساند و اظهار کرد تحت تأثیر بازی GTA این کار را انجام داده است. تامپسون در دادگاه رویکردی کاملاً مخالف نسبت به بازی‌ها داشت و سعی می‌کرد راک‌استار گیمز و سازنده‌های کنسول‌های بازی را مقصر این اتفاق جلوه دهد. در هر صورت، مور به مرگ محکوم شد و اما حکم او هنوز اجرا نشده است.

خود فیلم Game Changer هم ماجراهای زیادی از ابتدای مراحل ساختش به وجود آورده است. بعضی از سازندگان بازی نسبت به این فیلم خشنود نیستند چرا که بدون هماهنگی آن‌ها و حتی بدون مشورت با تیک‌تو، شرکت صاحب‌امتیاز راک‌استار ساخته شده است. اخیراً این شرکت شکایتی علیه بی‌بی‌سی تنظیم کرده و از آن‌ها برای استفاده‌ی بدون اجازه از نام Grand Theft Auto شکایت کرده است اما جلوی پخش فیلم را نگرفته است.
2902625-gamechanger
Game Changer توسط اووِن هریس (کارگردان Kill Your Friends و Holy Flying Circus) کارگردانی می‌شود و جیمز وود (نویسنده‌ی .Rev و Ambassadors) هم فیلمنامه‌ی آن را نوشته است. تاریخ پخش فیلم هنوز مشخص نیست.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده