نویسنده: سعید نیکبخت
// دوشنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۰

اطلاعات جدیدی از قسمت های مختلف بازی Mirror’s Edge: Catalyst منتشر شد

متاسفانه از زمان معرفی بازی Mirror’s Edge: Catalyst اطلاعات زیادی از قسمت‌های مختلف آن منتشر نشده، اما به لطف کارگردان بخش روایت داستانی، اخیرا اطلاعات هیجا‌ن‌انگیزی از این بازی موردانتظار منتشر شده است. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

کریستوفر اِمگارد، کارگردان بخش روایت داستانی بازی Mirror’s Edge: Catalyst ابتدا در حساب توئیتر خود گفته برخی از شخصیت‌های قدیمی نسخه اول به این بازی بازخواهند گشت.

وی درادامه در رابطه با داستان بازی و تغییرات آن صحبت کرده است:

ما دوست داشتیم دنیای غنی‌تری را نسبت به نسخه اول تولید کنیم، برای همین در برخی از قسمت‌های داستانی پایه تجدید نظر کردیم.

من خودم بیشتر دوست دارم در رابطه با شخصیت فِیث بدانم، برای همین یکی از بخش‌های اصلی داستان Mirror’s Edge: Catalyst روایت اطلاعات بیشتر در رابطه با این شخصیت است.

به دلیل جهان‌آزاد شدن دنیای Mirror’s Edge: Catalyst، در این نسخه شاهد ماموریت‌های فرعی خواهیم بود:

در بازی ماموریت‌های فرعی و آیتم‌هایی که باید در دنیای بازی جمع‌آوری کنید وجود دارد. این قسمت که ارتباط زیادی به داستان اصلی ندارد، اطلاعات بیشتری را در رابطه با شهری که فیث در آن زندگی می‌کند به شما ارائه می‌دهد.

خوش‌بختانه برای لذت‌بردن Mirror’s Edge: Catalyst، «لزوما» لازم نیست قسمت اول این بازی را تجربه کرده باشید. امگارد همچنین گفته است گذشته فیث نقش مهمی را در داستان بازی ایفا خواهد کرد:

گذشته فیث روی شخصیتی که الان دارد تاثیر گذاشته است. در بازی بیشتر در رابطه با دوران کودکی او اطلاعات بدست خواهید آورد.

Mirrors-Edge

 

مانند اکثر بازی‌های جهان‌آزاد، زمانی که بازی را به اتمام برسانید هنوز چیزهای دیگری در دنیای Mirror’s Edge: Catalyst وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها لذت ببرید

اعضای دایس با تلاش بسیار زیاد سعی کردند دنیای این بازی هرچه بیشتر حس واقعی بدهد و براساس صحبت‌های کارگردان بازی، کاربران می‌توانند انتظار یک تجربه «باورنکردنی» را از این بازی داشته باشند.

اِمگارد در انتهای صحبت‌های خود گفته است تکنولوژی بازی بسیار پیشرفته است و چیزهایی که از نظر بصری در Mirror’s Edge: Catalyst مشاهده خواهید کرد، گرافیک بازی‌های آینده نزدیک را به شما نشان می‌دهد.

بازی Mirror’s Edge: Catalyst در تاریخ ۲۳ فوریه ۲۰۱۶ (چهارم اسفند) برای پلتفرم‌های پلی‌‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده